نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
عضو كمیسیون اجتماعی مجلس: ضرورت تقویت هویت ملی جوانان متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی


تاریخ: ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

ضرورت تقویت هویت ملی جوانان متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی بر كسی پوشیده نیست فلذا فراهم كردن محیط رشد فكری و علمی یكی دیگر از مطالبات ماست كه مسئولین باید توجه جدی و ویژه به آن داشته باشند.

میر‌خلیلی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار صداقت نیوز خاطر نشان ساخت: باید در جهت رفع دغدغه‌های شغلی، ازدواج، مسكن و آسیب‌های اجتماعی آنان و توجه به مقتضیات دوره جوانی و نیازها و توانایی‌های آنان و حفظ این سرمایه‌ها كه آینده كشور متعلق به آنان است، تلاش كرد.


این عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاكید بر خدمت‌رسانی به جوانان و تامین كرامت و معیشت آنان، متذكر شد: خدمت‌رسانی به جوانان و تامین كرامت و معیشت آنان و پیشگیری از فسادی كه جوانان را تهدید می‌كند و مبارزه با آن و تنظیم لوایح مورد نیاز جوانان به‌خصوص جوانان شهرستان‌های میناب، رودان، جاسك، سیریك و بشاگرد كه محرومیت مضاعفی را تحمل می‌كنند، شایسته است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در رابطه با تقویت هویت ملی جوانان متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فراهم كردن محیط رشد فكری و علمی به رئیس‌جمهور محترم تذكر دادم و خواستار توجه بیشتر مسئولین در این رابطه شدم.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=4039&tab=rooz