نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
پاسخ فیروزآبادی به ادعای نظامی عربستان


تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: در فرهنگ جمهوری اسلامی ایران، جنگ، سلاح و تجاوز جایی ندارد و بنای ایران بر جنگ و درگیری با سایر کشورهای منطقه نیست.

به گزارش شبکه ایران،سرلشگر بسیجی «سیدحسن فیروز آبادی» با تاکید بر اینکه آن دسته از کشورهای عربی که به بحرین نیرو فرستاده‌اند، اشتباه کرده‌اند، به ایرنا گفت: عربستان سعودی بزرگ‌ترین اشتباه را مرتکب شد که به دعوت آمریکا در بحرین دخالت کرد، هرچند که این کشور خود انگیزه لازم را داشت ولی با درخواست آمریکا وارد این میدان شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای نظامی خارجی در بحرین عده‌ای از مسلمانان بحرینی را کشته‌اند، تصریح کرد: این ظلمی که در حق ملت بحرین شد، موجب تسریع در سقوط آن‌ها می‌شود.

در فرهنگ جمهوری اسلامی جنگ، و تجاوز جایی ندارد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح طلب است، گفت: در فرهنگ جمهوری اسلامی ایران، بی‌عدالتی جایی نداشته و ندارد و نشانه آن این است که هیچ دخالتی در کشورهای دیگر نکرده و با گذشت بیش از ۳۳ سال از انقلاب اسلامی ایران هیچ اتفاقی در این مناطق نیفتاده است.

سرلشگر فیروز آبادی خاطرنشان کرد: در فرهنگ جمهوری اسلامی ایران، جنگ، سلاح و تجاوز جایی ندارد و بنای ایران بر جنگ و درگیری با سایر کشورهای منطقه نیست.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی محافل سیاسی و رسانه ای از جمله آل سعود ادعای بی اساس "احتمال ورود نظامی ایران به تحولات منطقه" را بیان کرده و روی آن مانور تبلیغاتی داده اند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=3818&tab=rooz