نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
بيداري اسلامي به قلب اروپا كشيده و قلب اسراييل مجروح و ضعيف شده است!
سرویس بین الملل مفید نیوز :: مولا فرموده اند: ما امروز نمي خواهيم انقلابمان را صادر كنيم! انقلاب ما مدتها پيش صادر شده و اين بيداري ثمره ي آن صدور است ... شاخه ها را بشكنيد ولي بدانيد دستتان به ريشه ها نخواهد رسيد. سلمانها امروز بر درب خانه ي دل علي ايستاده اند و منتظر اشاره اي ... و واي به حالتان بعد از حكم جهاد! // اختصاصی

تاریخ: ۵ خرداد ۱۳۹۰


بيداري اسلامي به قلب اروپا كشيده و قلب اسراييل مجروح و ضعيف شده است !  وعده ي امام خامنه اي و امام روح الله درحال تحقق ميباشد . ديروز تاريخ ، دست علي بسته بود و امروز دستان سلمانها در بحرين و ليبي و يمن ... ديروز، فاطمه ي مرضيه و سوده ي شاعره و امروز آيات القرمزي و ديگران.... اين مصائب ادامه ي مصائب ثقيفه است . براي امروز ما ، از ثقيفه برنامه ريخته اند .. هركه ديروز ثقيفه ، سكوت كرده درامروز بحرين مقصر است و امروز ديگر جايي براي سكوت نمانده است !

بايد سوده ها و ام البنين ها حماسه ها بسرايند و فرزندان به آوردگاه ها روانه كنند ، بايد دست و دهان اهل ثقيفه را بست و يك بار براي همشه رو در روي آن دسيسه ي ضد بشري ايستاد . فرزندان ثقيفه هنوز بيدارند . فرزندان ابوسفيان ها و معاويه ها و يزيدها هنوز هستند و تا ظلم هست ، ما براي دفاع از مظلومين دست بسته و پهلو شكسته و سيلي خورده ي تارخ حاضريم .كينه ي علي و آرزوي حكومت بر جهان اسلام  و تشكيل امپراطوري! ارثيه بني اميه است و فرزندان ايشان هنوز چشم لشكر كشي به مكه و مدينه دارند .  بايد بدانيم كه ابرهه اي ديگر در راه است و بدانيم كه اين بار سربازان مهدي ، سنگ از كينه ي خونهاي ريخته شده در مدينه و عاشورا و فلسطين و بحرين و غزه و يمن و .... انباشته اند .اين بار با هميشه ي تاريخ متفاوت است ...  پيروزي فرداي مهد ي(عج) با پيروزي ديروز حسين (ع) متفاوت است .. مي آيد براي سَقَط ظلم و جور كه حتي جنينش را هم سقْط كند ....

اين مسير برگشتني نيست و همواره رو به پيش است ... ما را بكشيد .. آرمانهايمان بارورتر خواهد شد و عزممان راسخ تر !

مولا فرموده اند : ماامروز نمي خواهيم انقلابمان را صادر كنيم ! انقلاب ما مدتها پيش صادر شده و اين بيداري ثمره ي آن صدور است .... شاخه ها را بشكنيد ولي بدانيد دستتان به ريشه ها نخواهد رسيد. سلمانها امروز بر درب خانه ي دل علي ايستاده اند و منتظر اشاره اي ... و واي به حالتان بعد از حكم جهاد !

امروز تمام قد براي دفاع از مسلمانان و مظلومين  ايستاده ايم. هر كجا باشند ، فلسطين ، بحرين ، ليبي ، يمن ، مصر و سوريه ! اگر چه سوريه از هم پيمانان ايران و حماس و در مقابله با اسراييل و آمريكا و داراي موقعيت استراتژيك براي فلسطين اشغالي است ، اينها هيچ يك دليلي براي كشتار معترضين به حكومت موروثي و سكوت ما در برابر اين ظلمها نمي شود ! ما فرزندان علي هستيم و مراممان مرام عليست ... و برخاستن مقابل ظلم هم مصلحت بردار نخواهد بود !

اگر چه روزگاري شده كه "اسفنديار" حلّاج ميشود ، "رستم " دوپينگ ميكند ،" بشّار اسد" دوست مي شود ،  "موسي" از كلام ميوفتد ، "فردوسي" پيامبر ميشود ،"عمّار" در زندادن خودكشي ميكند ، "عيسي" را به صليب مي كشند و انتظار معجزه دارند ،" مختار "فقط تماشاچي دارد و "مهدي (عج)" هم قيام نمي كند .."بسيجي" را لباس شخصي ميگويند ، "امام خامنه اي "را رهبري و"جهان عرب" را كشور همسايه و بيگانه ..... با همه ي اينها اضافه كنيد كه شيرمردي چو علي خامنه اي هست هنوز ... و اين يعني اجتماع ما را ، اختلاف و تفرقه اي نخواهد افتاد ، كه از گل آلودگي اش ماهي بگيريد ! ولايت را كه از ما نمي توانيد بگيريد هيچ ، وحدت را هم نخواهيد توانست ...  حتي اگر مشاورتان فرزند استوانه ي نظام باشد ، حتي اگر در داخل ، مهره هاي تفرقه افكن داشته باشيد ، حتي اگر باورهايمان را نشانه گرفته باشيد ...  مولا سيد علي هست .. عمارها بيدارند ... سربازها هم گوش به فرمان .

صداي آمريكا از آمدن مهدي (عج) مي گويد ، جريانان انحرافي داخل از ظهور صغري و ۱۴ خراد پر حادثه ، به پادشاه اردن لقب مهدي ميدهند ،آمريكا از اسراييل ميخواهد به مرزهاي چندين دهه پيش برگرد ، پادشاه اردن از دفاع از مرزهاي سوريه و فلسطين مي گويد ! و با دستور سرانش! به مرزها لشكر كشي ميكند ... منطقه آبستن كدام فتنه خواهد بود ؟

 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=376&tab=news