نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
آل سعود و آل خلیفه محکوم به فنا هستند
حضرت آیت الله نوری همدانی، آل خلیفه و آل سعود را محکوم به فنا دانست و جنایات دست نشاندگان استکبار و آمریکا را محکوم کرد.


حضرت آیت الله نوری همدانی، آل خلیفه و آل سعود را محکوم به فنا دانست و جنایات دست نشاندگان استکبار و آمریکا را محکوم کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز پنج شنبه در دیدار دبیران اقامه نماز دستگاه‌های دولتی استان همدان و دیگر اقشار مردمی، به تبیین اصول مهم در عزت و اقتدار امت اسلام اشاره کرد.

این مرجع تقلید عدم سلطه‌پذیری در مقابل قدرت‌های استکباری، روحیه جهادی، شجاعت، ایستادگی در برابر ظالمان و توکل به خدا را از جمله اصول عزت برشمرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در تحلیل خود از تحولات اخیر در جهان و موج بیداری اسلامی، اظهار داشت: موج بیداری اسلامی که کشورهای مختلفی را دربرگرفته، الهام گرفته از انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این موج ابعاد بیشتری نیز پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: مستکبران عالم باید بدانند که بیداری اسلامی اجازه نخواهد داد آنها به اهداف و نقشه های شوم خود دست یابند.

وی مصادره و انحراف انقلاب ها و قیام های مردمی ملت های مسلمان را نقشه آمریکا و استکبار جهانی دانست و با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت اسلام در این باره، گفت: استکبار و آمریکا قصد دارد تا این بیداری را کم رنگ کند و قیام‌ ملت‌های مسلمان را شورش جلوه دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود حاکمان دست نشانده استکبار در منطقه را مورد انتقاد قرار داد و با محکوم کردن جنایاتی که در بحرین از سوی آل خلیفه و آل سعود در حال وقوع است، گفت: متاسفانه در بحرین وضعیت بسیار بدی وجود دارد و آل خلیفه و آل سعود مردم را سرکوب می کنند، مساجد را به آتش می کشند و قرآن ها را می سوزانند.

مدرس حوزه علمیه قم آل سعود، آل خلیفه را همچون استکبار جهانی و ظالمان محکوم به شکست و فنا توصیف کرد و خطاب به مزدوران دست نشانده آمریکا در منطقه گفت: بدانید که شما نیز محکوم به فنا هستید.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=374&tab=bargozide