نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
به بهانه انحراف
میان این مسیر


اين روزها ، تريبون نقد جريان انحرافي حسابي شلوغ شده .  اصلا تريبون بسياري از رسانه ها وقف انحراف ، و منحرف از مسائل اصلي و مورد تاكيد رهبري است  و در جريان انحرافي غور سياسي ميكند !

بهترين گزينه براي روشنگري و افشا در مورد جريان انحرافي علما و روحانيت بوده اند كه به خوبي وارد صحنه شده و درمورد انحرافات اثبات شده جريان، دست به روشنگري زدند كه منجر به حساسيت نسبت به جريان و عزلت آن شده .

عده اي اصولگرايان تندرو كه رقباي سياسي دولت محسوب ميشدند با سوئ استفاده از فضاي نقد ، دامنه را به تضعيف و تخريب دولت كشاندند و با تكميل دفاع نصفه جان و نميه كاره مانده شان از ولايت، هم چهره ي خود را تطهير كردند و هم دولت را متهم !كه متاسفانه برخي رسانه ها با پوشش اين اقوال و گمانه زني ها زمينه را براي اين جريان تند رو مهياكردند . درست برعكس آيت الله هاشمي رفسنجاني كه سكوت و بعضا جانبداري دولت راكرده است !

رسانه هاي مغرض بدون پوشش دادن خبر ارتباط برخي افراد در بدنه ي جريان انحرافي با دولتهاي سازندگي  و اصلاحات ( همان سازندگي !) ،تهمتها را متوجه دولت و رييس جمهور كرده اند !

در واقع يك جريان كه جريان منحرف است و زاويه اش هم محرز. جريان دوم هم اگر چه با انحراف زاويه دارد اما با ولايت هم بي زاويه نيست ! و اين سبب شد بسياري وبلاگنويسان براي اينكه خوراك جريان دوم نشوند ،سكوت را ترجيح داده و به بازتاب كلام علما و بعضا" ريشه يابي و پرداختن به سبقه ي انحراف بسنده كنند و از سياسي كردن و نقد و تحليل و گمانه زني ها خوداري شود.

چنانكه سياست كلي درمواجهه با انحراف هم، چنين بوده است . اين مدارا و خويشتنداري در برخورد، به منظور ايجاد فرصت شفاف شدن فضاي غبار آلود و شناساندن  ابعاد جريان انحرافي و همين طور جلوگيري از سو استفاده برخي ، براي ضربه به حيثيت دولت ، سياسي بازي و نا آرامي ست . كاري كه امام روح الله در مقابله با حجتيه انجام دادند . اقدام در غبار آلودگي باعث قوت فتنه و سردرگمي است كه گذر زمان و آشكار شدن انحرافات اين جريان و روشنگري علما ، اين فرصت را ازآنها گرفت .

شاخص هميشه ولايت است . حتما هرآنچه مهم تر باشد در بيانات مولا مكررتر است . به بهانه ي نقد انحراف فلج شده ، از اصل و موكدات بيان مولا خامنه اي منحرف شدن ، خود انحراف جديدي است كه گويا همچنان در برابرش سكوت خواهد شد !

بزرگنمايي رسانه ها ، اغراق ، گمانه زني هاي دور از تقواي سياسي ، كم توجهي به منويات امام خامنه اي ، ايجاد خوراك و دست آويز براي رسانه هاي خارج نشين ، تشويش اذهان عمومي با اخبار علوم غريبه و دامن زدن به برخي شايعات ، آسيبهاييست كه برخي منتقدين جريان انحرافي به آن منحرف شده اند !

اتفاقا، هم جريان انحرافي هدفش ولايت است و هم جريان تند روي مخالف با آنان ، كه دست در دست هم و هم پيمان هم ، براي تحقق وعده ي دوساله كردن دولت دهم ! در تلاشند ..... و اين خداست كه سپاهيانش را در  آسمان و زمين ، به ياري ولي خدا و ولايتمندان خواهند فرستاد . انّ كيد الشيطان كان الضعيفا

 

 پي نوشتها :

*‌اگه گذاشتن يه قُلُپ دفاع راحت از رييس جمهور از گلومون پايين بره ؟سرمون خورده شد ، كم هم هزنيه داده نشده ، كافي نيست ؟
*تو نظام توحيدي هر جا جز خدا به نيروي ديگه اي تكيه كني ،بدون از همون جا ضربه ميخوري !
*لاي قرآن رو در اين موضوع باز كردم حيفم اومد شما نخونين :‌ اطيعوا الله و رسوله و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ريحكم و اصبرو انّ الله مع الصّابرين : از خدا و رسولش اطاعات كنيد ، اختلاف نكنيد كه ضعيف شده و عزتتان از بين ميرود ، صبر كنيد كه خدا با صابران است . ۴۶/ مباركه ي انفال

اين روزها دلم مشغول اين جاست :
* خدا اون جوري كه ما ميخواهيم امتحانمون نمي كنه ، اون جوري كه ميدونه ما نياز داريم امتحان مي گيره ............

http://mianeinmasir.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=360&tab=weblog