نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
امام هادي النّقي (ع)
میان این مسیر


وقتي در صدا و سيما و سريالهاي تلويزيوني روي اسامي ائمه حساسيت نباشد و لوده ترين و مورد تمسخرترين نقش ، هم نام ائمه نام گذاري شود از غرض ورزان مزدور چه انتظاري؟!!! وقتي در سريالها اسم ائمه مورد احترام و جايگاه وي‍ژه نباشد و نام ايشان طوري برده شود كه با شخصيت لوده ي فيلم ياداندوزي و تخطئه شود ، و سريالي ساخته شود با محوريت "نقي" و تاثير بالا كه بعد آن با بردن نام "نقي" ياد سريال و شخصيتهاي لوده آن پررنگ تر بوده و يادآوري شود ، يعني سبك گرفتن و مصادره كردن و ما بي توجه به ريز اين زوايا و تاثير ناخودآگاهش بر ذهن فقط تماشاگر هستيم ! و نتيجه اينكه امروز مزدوران اهل سوئ استفاده با نام و القاب امام نقي ايشان را مورد هتك حرمت قرار دهند ....

برنامه ي دشمن حذف نام ياد و آثار و مزار امام شيعه است و اصلا برنامه جنگ نرم براي ارزشهاي شيعه است و صدا و سيما كه بايد سكان دار و جلودار جنگ نرم باشد در بي توجهي از اين جنگ سيلي ميخورد و در شبكه هاي اجتماعي و برخي وبلاگها ، بي حرمتي به امام هادي جريان منحرفي ميشود كه لزومي هم به مقابله ندارد !

در ممكلتمان آنقدر كار فرهنگي ميشود كه ما نه تنها نگران فرهنگ ديني و ملي و دفاع همه جانبه از آن نيستيم بلكه قصد صادر كردن و توسعه ي  مرزهاي تبليغيم !

چقدر در پي نگرانيهاي امام خامنه اي "حفظه الله " پيرامون فرهنگ و تهاجم فرهنگي بوده ايم ؟ خود حضرت آقا بارها اشاره اشته اند كه البته كه بخشي از كار فرهنگي روي پوشش بانوان خواهد بود اما بخش مهم تر و پررنگها باورهايي كه حجاب از آن چشمه ميگيرد ... كدام تخطئه ي فرهنگي پوشش بانوان را به اينجا رساند ؟ چقدر نظارت بر برنامه ي ماهواره ميشود - به عنوان يك گيرنده آزاد (علي الظاهر) -  چقدر موسيقي و فيلم زير زميني كار ميشود ؟ چقدر نظارت بر واردات فرهنگي و حتي محصولات فرهنگي هست ؟

آنقدر به امام هادي(ع) و ساير ائمه تنها در ميلاد و شهادت پرداخته شده كه دشمن هم از بي نشاني شان در بين ما به طمع افتاده است ..... اين زنگ خطري ست براي من مبلغ / براي من فرهنگي / براي من وبلاگ نويس و رزمنده ي جنگ نرم ، كه فتنه هاي تزريق شده به حكومت اسلامي از سمت تخطئه باورها و عقايد خواهد بود ! كار فرهنگي از كار سياسي جدا و به حاشيه رود ، تنيجه ميشود همين ! كه با كار ضد فرهنگي و ضد ديني  فتنه ي سياسي درست شود ....

http://mianeinmasir.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=353&tab=weblog