نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
هزار جان گرامی فدای سید علی
میان این مسیر


همین که مولا خامنه ای ، به کارگزارانش تکراری سخن کند یعنی غربت ! حوالی تحلیل آباد انگار صدا خوب نمی رسد ... امام می گوید آرامش . میزنند بر کوس اختلاف ، فریاد میزند که بر آرمانهای نظام محکم ایستاده ، تضعیف میکنند که تحت فشار امضا کرده! هشدار که از کلاف حاشیه ، متن اصلی را نبافید، انکار که به نقل حضرتشان مقابل انحراف خواهند ایستاد ! تذکره که مصلحتی دور از چشم افتاده است ، توجیه که جام زهر است که باید از دست ولی ستاند !

     چقدر شبیه روزهای امیر کوفه است امروزهای امیر ایران ! شبیه که نمیشود ! اینحا فاطمیون پشت در خانه ی علی سنگر ساخته اند ! اینجا فاطمیون سینه شکافته اند به حمایت علی ! فاطمیون اینجا پروانه های شمع وجود اویند ! فاطمیون جان و فرزند را بر پای آرمان های علی گذاشته اند ! سید علی لب تر کند جان بدخواهش حلال است ! سید علی لب ترکند ، ابرو کمی در هم کند ، خشم سپاهش دامن ، هر خصم دون را تر کند !

     روزها ، روزهای آخرالزمانی است ! حق و باطل همه جا آمیخته به هم ! همه جا ! جبهه ای حق مطلق نیست مگر جبهه ی آقا و سنگری امن نمانده جز سنگر مولا و عطر چفیه اش، که هوش بصیرت را به چشم و دلمان برگرداند و دست مجروحش که دستمان را بگیرد ! و برق عقیقش که راه را نشانمان دهد ! تو میراث دار کوه نور و طوی ایی! اینها را کم گفته ام !

      به اشعث بگویید نماینده ی علی نشود ! به ضعیف شدگان نهروان بگویید قرآن بر نیزه نکنند ! به آن "خاله " ها هم بگویید دوستی با علی نکنند ! همان دورادور عرض ارداتی کنند و جمع بصیرتی ! به پسر هم بگویید به آغوش پدر برگردد ! پدر چشمش به راه است و گلایه را با مهدیّ (عج) جمکران میکند ... پدر امضا کرده که تو باشی و همین برای بندگی ات کفایت میکند !  

 

             گزارش غم دل را مگر کنم چو امین          جدا ز خلق به محراب جمکران بی تو

http://mianeinmasir.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=331&tab=weblog