نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
عوامل حادثه تروريستی صفی آباد دزفول شناسایی و دستگیر شدند



دزفول - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: عوامل حادثه تروریستی صفی آباد دزفول به طور کامل شناسایی و دستگیر شده اند و در انتظار حکم خود هستند.

احمد قهرمانی درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عوامل حادثه تروریستی صفی آباد دزفول به طور قطع شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار کرد: این عوامل که جزو ۶ مظنون بازداشت شده بودند پس از انجام بازجویی های فشرده سرانجام به جرم و اعمال ننگین خود اعتراف کردند.

وی افزود: مقرر شده تا وزارت اطلاعات در آینده نزدیک جزئیات این حادثه را به صورت کامل برای هموطنان اعلام کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با اشاره به کشف و ضبط ادوات و سلاح های این مجرمان تصریح کرد: این افراد در گذشته نیز اقدامات اینچنینی انجام داده بودند که در بازجویی ها به تمام آنها اعتراف کردند.

قهرمانی با بیان اینکه یان عوامل از خارج از مرزهای ایران دستور خرابکاری داشتند، افزود: در حال انجام اقدامات قضایی هستیم تا بلافاصله پس از اعلام جزئیات از سوی وزارت اطلاعات، بتوانیم در خصوص مجازات در نظر گرفته شده برای آنها اظهار نظر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ۲۴ مهرماه چندنفر سوار بر یکدستگاه خودروی سواری پژو با حضور در شهر صفی آباد عزاداران حسيني هیئت قمربنی هاشم این شهر را به رگبار بستند که دراین بین دوتن از عزاداران شهید و دو تن دیگر مجروح شدند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=3284&tab=bargozide