نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
با احمدی نژاد همسنگریم
افق سبز


استکبار جهانی و دشمنان زخم خورده اسلام و انقلاب ، دائما با غائله آفرینی و حاشیه سازی به دنبال فرصت سوزی بوده و درصد آنند که آهنگ حرکت ملت به سوی آرمانها را کند نموده و یا به انحراف بکشانند ، و این ماییم که همراه با رئیس جمهور و دیگرخدمتگزاران در یک سنگر بوده و با "جهاد اقتصادی" و همت و تلاش مضاعف خود نشان می دهیم که همواره گوش به فرمان رهبر بوده و بدون توجه به جنجال های ساختگی، حرکت جهادگونه خود را شتاب بخشیده و دشمن کینه توز و به کمین نشسته را ناکام می گذاریم .

 ***

         از اول هم گفته ایم ، ما فقط گوش به فرمان مولا داده و دل به او سپرده ایم . از او به یک اشاره ، از ما به سر دویدن . مگر زمان آن پیر و مرشد جان ها ، خمینی کبیر نبود که تنها با اشاره آن مرد الهی ، توده های میلیونی به حرکت در می آمد . او که از همان قیام  15خرداد 42  ملت را به میدان آورد و توصیه به صبر و مقاومت در برابر ناملایمات می نمود تا این که کاخ ستم شاهنشاهی فرو ریخت و  نظام مقدس اسلامی در این سرزمین استقرار یافت. پس از آن ، استکبار و دشمنان حقیقت که تولد دوباره و حاکمیت اسلام را ، برابر با مرگ و نابودی خود می دیدند، به مقابله برخواسته و انواع ترفندها و حیله ها را برای فروپاشی نظام نوپای اسلامی به کار بستند ، ولی  به لطف الهی در تمام صحنه های رویارویی با انقلاب ، ناکام ماندند و این نبود جز تبعیت و پیرویمان از روح خدا و جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم ، که توطئه دشمنان را نقش بر آب نمود .

         و امروز به رغم خواست و میل دشمن ، ایران عزیز بیش از پیش بالنده تر و شکوفاتر گردیده و عزت ، آبرو و استقلالی که نصیب کشورمان گشته ، الگوی عملی شده برای ملت های منطقه و آنها را به سوی کسب عزت ، سربلندی ، استقلال و رهایی از چنگال حکام مستبد خود سوق داده است . همان حاکمانی که سرتاپای وجودشان نوکری اجانب بوده ، تمام سرمایه های ملتشان را به حلقوم اربابان ریخته ، سرزمین خود را پایگاه نظامی دشمن ساخته ، عزت و استقلال ملت خویش را پایمال نموده و ادامه حیاتشان را وابسته به حمایت غرب از خود می دانند . آنها در باتلاق مرگ و زندگی دست و پا زده و از این رو به هر جنایتی روی می آورند تا مگر چند صباحی دیگر به حیات ننگینشان ادامه دهند.

        ..... و بنازیم به خمینی که بیش از نیم قرن پیش ، کدام افق را رصد می کرد که چنین پرچم اسلام خواهی و استکبارستیزی را برافراشت و چگونه ملت ایران را با کمترین خسارت و تلفات (به عکس انقلاب های بزرگ دنیا که پیروزی آنها با قربانیان سنگینی همراه بود) ، از چنگال فرعون نجات بخشید . کشور را از حلقوم جهانخواران بیرون کشید و حاکمیت نظام مردمی " جمهوری اسلامی" را درست در قلب جهان یعنی خاورمیانه و خلیج فارس ، منطقه فوق العاده مهم و سوق الجیشی با : منابع عظیم انرژی دنیا ، دسترسی به آب های آزاد ، پتانسیل عظیم مردم مسلمان منطقه با تعلقات اسلامی ..... محقق ساخت . قطع شدن دست چپاولگران و وحشت و نگرانی آنها از الگو شدن ایران اسلامی برای سایر ملل ، آنان را واداشت که از طرق مختلف مانند : تفرقه افکنی ، اقدامات تروریستی ، جنگ تحمیلی 8 ساله ، تهاجم فرهنگی ، فتنه 88 و انواع ترفندها و حیله هایی که در آستین دارد جلوی این حرکت مقدس را بگیرد ، غافل از آن که این نهضت مبتنی بر خواست الهی شکل گرفته و خون های مطهر شهیدان آن را آبیاری نموده و بیمه کرده است . صاحب اصلی انقلاب ، امام زمان (عج) بوده و نایب آن حضرت ، خامنه ای عزیز سکانداری آن در دست داشته و امت بصیر و وفادار او ، پیوسته گوش به فرمان مقتدای خویش بوده و همواره خود را سرباز فداکار انقلاب و اسلام می داند .  

        رهبر حکیمی که در مقاطع مختلف ، این کشور را از گردنه های سخت و دشوار عبور داده و تدابیر و ارائه نقشه راه از سوی ایشان در موقعیت های گوناگون ، راهگشا و کلید حل مشکلات بوده ، همان گونه که در شرایط امروز سفارش می کنند :

           بصیرت خود را بالا برده و در میان غبارهای فتنه ، راه و هدف را  گم نکنید
          در قضاوت ها از دایره انصاف خارج نشوید
           از تهمت دوری گزیده، زبان به ناروا نگشوده و انتقادتان سازنده و منصفانه باشد
          مسایل فرعی و حاشیه ای را مساله اصلی کشور نکنید
          در راه پیشبرد کشور همت و تلاش مضاعف به خرج دهید

          ..... و اکنون که پاسداری از کیان انقلاب و کشور را در گرو  " جهاد اقتصادی " دانسته و راه را چنین ترسیم می کنند :  " ما باید بتوانیم قدرت نظام اسلامی را در زمینه حل مشکلات اقتصادی به همه دنیا نشان دهیم ، الگو را بر سر دست بگیریم تا همه ملت ها بتوانند ببینند که یک ملت در سایه اسلام و با تعالیم اسلام چگونه می تواند پیشرفت کند . "  و " از مسئولان کشور  چه در دولت ، چه در مجلس ، چه در بخش های دیگری که مربوط به مسائل اقتصادی می شوند و همچنین از ملت عزیزمان انتظار دارم که در عرصه اقتصادی با حرکت جهادگونه کار کرده و مجاهدت نمایند . "      

          و ملت و مسئولینی به ندای رهبر لبیک گفته، پای به میدان نهاده و برای رسیدن به آرمان های بلند انقلاب که از مؤلفه های اصلی آن ، محرومیت زدایی ، ایجاد اشتغال ، برپایی عدالت ، دستیابی به آخرین فناوری ها و تبدیل شدن ایران اسلامی به چند قدرت اول اقتصادی جهان می باشد ، تمام توان خود را بکار بسته و از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند . آرزوی نیل به چنان جایگاهی که هرگز دور از دسترس نبوده و  کشورمان با توجه به نیروی انسانی مستعد و کارآمد و ذخایر عظیم مادی و معنوی و .... ، به حق شایسته آن است .

         در این میان ، بدخواهان ملت دائما با غائله آفرینی ، حاشیه سازی و طرح مسائل فرعی به دنبال فرصت سوزی بوده و درصد آنند که سرعت و آهنگ حرکت ملت به سوی آرمان ها را کند نموده و یا به انحراف بکشانند، که این دقیقا خواست دشمن کینه توز و به کمین نشسته است و این ماییم که باید به مستکبرین نشان دهیم که همه با هم در کنار رئیس جمهور دلسوز و دولتمردان خدمتگزار ، مجلسیان ، دستگاه قضا و ..... در یک سنگریم و با " جهاد اقتصادی " خود ، به سوی فتح قله های عزت ، استقلال و سربلندی کشور به پیش می تازیم و ایران عزیز را به جایگاه شایسته و در خور این ملت می رسانیم .

       

     پس بیاییم :      

             فرصت ها را از دست ندهیم   
            تمام توان و امکاناتمان را در این راه به کار بندیم
            در ورطه جهاد ، طبق نقشه راه حرکت کرده و هیچ گاه هدف را گم نکنیم
            نگذاریم هیاهو و جنجال های ساختگی ، ما را از ادامه راه باز داشته و یا از مسیر ، منحرف سازد
            به مانند واقعه جنگ احد ، سنگر ها را ترک نکرده و در پی جمع آوری غنائم نباشیم
            اجازه نفوذ منافقین را در جبهه خودی ندهیم
           هیچ گاه در زمین دشمن بازی نکرده و طبق گرای دشمن عمل نکنیم
            .....

        و در یک کلام ، نشان دهیم که تنها از فرمانده خط می گیریم و همواره گوش به فرمان اوئیم .

http://www.ofoghesabz.ir

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=328&tab=weblog