نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
یاران ، از مهدی (عج) چه خبر؟
میان این مسیر


اینجا جمهوری اسلامی ، روی موج قوه قضاییه ! فرکانس دادگاه انقلاب !

               باخبر شدیم که : آقازاده ، خانم رهبر اغتشاشات ، با قرائن و شواهد و اسناد و مدارک بسیار ، همچنان آزد است و همچنان همه ی ایران در ضد انقلابی بودن ایشان شک ندارند . و همچنان موج ذکر شده در ساندویچی و روسری فروشی میچرخد !

             با خبر شدیم فعالیتهای فرهنگی همچنان با مجوز وزارت ارشاد و در چارچوب قوانین انجام میشود . کارگردان فرهنگی عزیز ، مبلغ فراماسونر و فمینیست ، مبلغین فساد و فحشا در خانه ی تئاتر و سینما و سایر عزیزان در رادیو همچنان سرسلامتی دریافت میکنند .

           با خبر شدیم مبشر مهدی (عج) ، علی اصغر سیجانی به جرم ایجاد تشویش در ذهن غافلان  ظهور و کسب اجازه نکردن برای تیلیغ پژوهشهای شخصی ، قریب یک هفته مجذوب موج مذکور است تا اتهامات ایشان مورد بررسی قرار گیرد ! اخیرا با خبر به نتیجه رسیده ایم این حاصل سکوت در برابر شلاق خوردن اشتهاردی است ... فرهنگی بعدی شاید خود شما باشی !

         اینجا جمهوری اسلامی روج موج مهدویت ، فرکانس انتظار !

          هنوز با خبر نشدیم  رقابت بر کسب مصداقهای آخرالزمان است یا انتخابات ؟ هنوز خبر موثقی از حقیقت مقابله با عبارت " ظهور بسیار نزدیک است " در دسترس نیست و گمانه زنی ها همچنان ادامه دارد . برخی منتقدین قبلا مصداق چیزی بوده اند و الان نیستند ! برخی منتقدین با وجود تلاش بسیار برای اسلام و انقلاب هنوز مصداق کسی معرفی نشده اند ! برخی منتقدین از مرحله پرتند و در این واویلای فتنه ی نزدیک ظهور ، به فکر انتخابات آینده هستند ! برخی منتقدین اصلا منتقد نیستند دنباله رو مخربین هستند ! تعداد اندک و انگشت شماری هم به حق منتقد دلسوز و راهگشا بوده اند .

 

       با خبر شدیم مهدی (عج) تنهاست چون ما مشغول آمدنش نشدیم . در خبر است میان شلوغی های شهر یاد او غایب است و  روی موج انتظار سکوت فریاد میزند !  فرکانس دلها تنظیم نشده !  و بشارت نزدیکی آمدنش غریب می زند ! درگیر واژه هاییم و از متن آمدنش مانده ایم ! ظهور نزدیک یا بسیار نزدیک یا اینکه آمدنی ! دوباره باید به حاشیه های متن نانوشته بپردازیم ! امر شده ایم به امید قربت وصال و صبر گریبان دلمان را دردیده که امروز باید موعدش باشد .... بیداری اسلامی منطقه و بلکه بیداری انسانی دنیا تنمای وصال توست و ما واژه ها را چرتکه می کشیم !  یاران متخصص مهدویت ، از مهدی (عج) چه خبر ؟ 

       با خبر شدیم  در ادامه ی پیگیری جرم مبشران ظهور سایتهای حامی دولت:  " دولت یار" ، محرمانه نیوز ، رهوا ، دی نا ، باکری آنلاین فیلتر شده اند . !!

 

      با خبر شدیم زمین تنگ و دنیا کوچک و فتنه جانکاه است! موثق ترین خبر از دلمان اینکه در حال ترکیدن است ... مرحم ریش فتنه در فاطمیه آمدن آقاست !

 راستی ! میان این همه حاشیه ، از مهدی (عج) چه خبر ؟ . .


http://mianeinmasir.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=321&tab=weblog