نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
احمدی نژاد سرباز ولایت می ماند
سرویس سیاسی مفیدنیوز :: رئیس جمهور با اشاره به اینکه در جلسه هیئت وزیران در بعد از ظهر امروزحتما حضور می یابد اضافه کرد : من جانم را براي ولايت گذاشتم و اعتقاداتم به ولايت فقيه قوي‌تر از گذشته شده است.

تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور صبح امروز در دیدار عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی با اشاره به شایعه های رخ داده در هفته گذشته گفت : مطالب مستندی درباره خرسندی دشمنان وسناریوهای خباثت آمیزرسانه های بیگانه وجریانهای معاند وضد انقلاب از حضور نیافتن رئیس جمهور در چند جلسه هیات وزیران مطرح شده است  و من در نظر دارم در سخنان امروز خود در هیات وزیران تمام نقشه های دشمنان اسلام وانقلاب را نقش بر آب کنم ونشان خواهم داد که دشمنان ملت ایران از درک رابطه پدر وفرزندی رهبر انقلاب ورئیس جمهور عاجز وناتوانند وهمچون گذشته آب در هاون می کوبند.

همچنین رئیس جمهور با اشاره به اینکه در جلسه هیئت وزیران در بعد از ظهر امروزحتما حضور می یابد اضافه کرد : من جانم را براي ولايت گذاشتم و اعتقاداتم به ولايت فقيه قوي‌تر از گذشته شده است.

پس از غیبت یک هفته ای رئیس جمهور در جلسات هیئت دولت و برگزاری این جلسات به ریاست محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور جلسه امشب هیئت دولت با حضور تمامی وزرای کابینه به ریاست شخص رئیس جمهور برگزار می شود . رئیس جمهور امشب با حضور خود در کابینه به یک هفته شایعه سازی های رسانه های بیگانه پایان خواهد داد و باز هم با قدرت به کار و تلاش شبانه روزی در راستای فرامین رهبری خواهد پرداخت .

یک منبع آگاه نزدیک به رئیس جمهور در این زمینه به خبر نگار ما گفت رئیس جمهور امشب در هیئت وزیران با بررسی روال کاری دستگاه های اجرایی در سال جاری روند تصویب بودجه و اختصاص ردیف دستگاه های اجرایی را بررسی می کند و سپس با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ خواهد داد و باز هم مثل گذشته مردم را به اطاعت از رهبری و داشتن اتحاد دعوت خواهد کرد .

گفتنی است از یک هفته گذشته رسانه های بیگانه با شانتاژ تبلیغاتی سعی داشتند موضوع رفتن وزیر اطلاعات از این وزاتخانه و بازگشت وی با دستور رهبر معظم انقلاب را به نوعی ایجاد حاکمیت دوگانه در مسیر انقلاب نشان دهند و حضور نیافتن رئیس جمهور در این جلسات را به این موضوع نسبت دهند که با روشنگری های رهبری گرانقدر در این کار خود ناکام ماندند . همچنین شب گذشته نیز محمود احمدی نژاد در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جانم را برای ولایت گذاشته ام گفت که اعتقادم به ولایت فقیه از قبل بیشتر شده است .

بولتن

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=309&tab=news