نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
وقتی پول مالیات دهندگان آمریکایی صرف تامین امنیت اسرائیل می شود !!



به گزارش سرویس بین الملل اقتصاد پرس ؛ روز گذشته جو بایدن معاون رییس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرد که ما برای تامین امنیت اسرائیل ، کمک های مالی بیشتری به این رژیم خواهیم کرد

بایدن در سخنان خود با اشاره به اینکه برای آمریکا هیچ چیز مهمتر از امنیت اسرائیل و منافع آمریکا و شرکای منطقه ای اش نیست گفت : ما طی سال ها ، کمک های مالی خود را از رژیم اسراییل دریغ نکرده و همچنان خود را ملزم به دفاع از امنیت این رژیم می دانیم .

رسانه های بین المللی همچنان گزارش دادند که باید با بی اهمیت دانستن اختلافات آمریکا و اسرائیل در دوران ریاست جمهوری اوباما گفته : این تفاوت ها بیشتر در تاکتیک هاست و نه در اصول کلی .

معاون رییس جمهور آمریکا همچنین اذعان کرد که آمریکا در شش سال گذشته روزانه 8 میلیون و 500 هزار دلار به اسرائیل کمک کرده است تا این کمک ها را در امور امنیتی و حفظ برتری نظامی خود هزینه کند.

این در حالی است که طی سال های گذشته همواره شهروندان آمریکایی از افزایش میزان مالیات های پرداختی خود به دولت فدرال شکایت و اعتراض داشتند و بر این عقیده بودند که مالیات پرداختی آن ها صرف جنگ افروزی های جهانی آمریکا شده و اسراییل بزرگ ترین دریافت کننده این پول هاست که در قالب کمک های مالی دریافت می کند . کمک هایی که به قول ناظران سیاسی و اقتصادی جهان ، هیچگاه برگشتی برای آمریکا نداشته است .

گفتنی است که بایدن اخیرا خود را یک صهیونیست واقعی دانسته و گفته برای در زمانیکه یک سناتور جوان بودم آرزو داشتم که یک صهیونیست شوم !

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=3010&tab=bargozide