نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
موسوي و كروبي مسئول خون شهداي فتنه به خصوص "ژاله" هستند
در پايان اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان (دفتر تحكيم وحدت) ضمن محكوم نمودن حوادث و آشوب‌هاي روز 25 بهمن تهران، به همه فتنه‌گران و منافقين هشدار مي‌دهد ملت مسلمان و انقلابي ايران به ويژه دانشجويان انقلابي اجازه نخواهند داد نقشه‌هاي نوشته شده در نيويورك و لندن با اجراي شما در تهران پياده شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دفتر تحكيم وحدت در واكنش به حوادث و اغتشاشات 25 بهمن بيانيه‌اي صادر كرد كه متن آن در ذيل مي‌آيد: در شرايطي كه نداي انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي خميني كبير در سراسر دنيا به ويژه در خاورميانه طنين‌انداز شده است و مي‌رود كه پرچم عدالت، توحيد و بيداري اسلامي همه قله‌هاي جهان را فتح نمايد، استكبار و سلطه جهاني نقشه‌اي ديگر طراحي نمودند.

ايران اسلامي كه امروز الهام بخش و منادي اسلام انقلابي و رهايي بخش مستضعفين عالم از چنگال مستكبرين و سلطه‌جويان مي‌باشد به واقع ام‌القري و مركز فعال و پوياي انرژي آفرين براي حركت‌هاي آزاديبخش در سراسر جهان اسلام و بلكه دنيا مي‌باشد. مستكبرين عالم چند وقتي است كه با قيام ملت‌هاي مسلمان در سراسر كشورهاي اسلامي و عربي مواجه شدند. امروز ملت‌هاي مسلمان منطقه خسته از خيانت‌هاي سران وابسته و فاسد خود و رنجور از حقارت‌هايي كه چندين دهه بر آنها به نام‌هاي گوناگون چون سازش بر آنها روا داشته‌اند، قيام كرده‌اند.

پس از تحولات تونس و سرنگوني مبارك امروز مي‌رود كه بيداري اسلامي كاخ‌هاي لرزان و عنكبوتي رژيم‌هاي فاسد منطقه در اردن، يمن، الجزاير، عربستان و ... را سرنگون نمايد. مستكبرين و چپاولگران عالم خوب مي‌دانند كه قيام امروز ملت‌هاي مسلمان منطقه بر اثر الهام بخشي انقلاب اسلامي ايران مي‌باشد. آمريكا، انگليس و اسراييل مي‌دانند كه مركز هدايت معنوي همه انقلاب‌هاي منطقه جز انقلاب حضرت امام خميني (ره) نمي‌باشد. امروز همه غارتگران عالم متوجه شده‌اند كه استقامت 33 ساله جمهوري اسلامي بر اصول و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي اين نظام را تبديل به اسوه و الگويي مناسب در پيش چشمان ملت‌ها نموده است.

عمده تلاش‌هاي مستكبرين عالم پس از پيروزي انقلاب اسلامي استحاله دروني انقلاب اسلامي و تبديل جمهوري اسلامي به يك جمهوري اسلامي صوري و تقلبي بوده است. تلاش براي استحاله نظام از هويت‌هاي واقعي خود با ترويج روحيات دنياطلبي و اشرافي‌گري در دوران به اصطلاح سازندگي و حاكميت بخشي به گفتمان سكولار و غرب‌گرا در دوران به اصطلاح اصلاحات ادامه يافت.

پس از انتخابات رياست جمهوري دهم نيز جريان فاسد، وابسته و غرب‌گرايي كه حاضر به پذيرش جمهوريت و راي مردم نبود با اسم رمز "تقلب " فتنه‌اي را در اين كشور ايجاد نمود كه يكي از اهداف و نتايج اصلي آن درگير نمودن انقلاب اسلامي به مسايل داخلي و تنزل آن از نقش فعال و الهام بخش در سطح جهان اسلام بود.

فتنه 88 با هوشياري، درايت و زعامت حضرت امام خامنه‌اي و حضور ملت مسلمان و انقلابي ايران چنان در نهم دي ماه و 22 بهمن ماه نقش بر آب شد كه آمرين خارجي فتنه همه اميد خودرا از مترسكان داخلي خود بريدند. اما به نظر مي‌رسد با همه ضعف و ذلتي كه جريان فتنه دچار شده است، آمريكا و اسراييل به اميد كم سو نمودن خورشيد بيداري اسلامي در ايران دست به دامان مطرودين ملت و ورشكستگان سياسي فتنه سال پيش شده‌اند.

سران فتنه (طلحه و زبير زمانه) امسال نيز همچون فتنه سال 88 با فضاسازي و اقدامات خود زمينه را براي حضور عوامل ضدانقلاب، منحرفين، منافقين و سلطنت طلب‌ها فراهم نمودند. سال گذشته نيز كه همه عاشقان انقلاب اسلامي در اقصي نقاط جهان سرمست از شيريني حضور چهل و چهار ميليوني ملت انقلابي ايران بودند. نقشه‌هاي شوم آمرين خارجي فتنه و دل‌هاي آكنده از جاه طلبي و قدرت طلبي سران فتنه و پر از حقد و كينه خواص همراه فتنه، طعم شيرين اين پيروزي را در كام طرفداران انقلاب تلخ نمود.

22 بهمن امسال براي همه ايرانيان رنگ و بويي ديگر داشت انقلاب مردم مصر، تونس، اردن و يمن علاوه بر آنكه براي ملت مسلمان يادآور پيروزي انقلاب در سال 1357 بود. در 22 بهمن 1389 مردم و ملت ايران نتيجه و ثمره همه تلاش‌ها و استقامت‌ها و باور وعده‌هاي الهي را مي‌ديدند. 22 بهمن امسال به گواه همه ناظران و رسانه‌هاي مستقل جلوه يكي از باشكوهترين حضور ملت بود.

متاسفانه هنوز چند روزي از شيريني حضور حماسي مردم و ملت در شكرگزاري نعمت انقلاب اسلامي و حمايت از ملت مصر و تونس نگذاشته بود كه همچون سال پيش با هماهنگي موسوي و كروبي به عنوان عوامل اصلي فتنه با روساي آمريكايي و اسراييلي خود، عده معدودي فريب خورده و بي‌بصيرت به همراه تيم‌هاي هماهنگ شده منافقين روز 2 شنبه بعد از ظهر در تهران ايجاد آشوب نمودند.

مناققين و سلطنت طلب‌ها به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس و با حمايت رسانه‌هاي غربي و عربي مدافع مبارك در چند نقطه از شهر تهران اغتشاش ايجاد مي‌كنند. افرادي كه بزرگترين جرم و جنايت جمهوري انقلاب اسلامي در اين سال‌ها را پايبندي به آرمان‌هاي اصيل امام راحل در دفاع از ملت‌‌هاي مظلوم لبنان و فلسطين مي‌دانستند. ديروز با فراموشي پيشينه و انديشه خود در قالب مدافعين سرسخت ملت مصر و تونس ظاهر شده‌اند. واعجبا كه در تجمعات چند ده نفري فريب خوردگان منافقين، تنها شعاري كه ديروز به گوش نمي‌رسيد، حمايت از ملت مصر و تونس بود.

اين جماعت قليل در روز 25 بهمن كه راه خود را از اقيانوس ملت ايران در 22 بهمن جدا نموده اند مطمئنا سرنوشتي جز ذلت و خواري نخواهند داشت. متاسفانه فرصت‌سازي و زمينه‌سازي مجددا موسوي و كروبي با همراهي عناصر وابسته به منافقين و سلطنت طلب‌ها و با حمايت رسانه‌هاي آمريكايي و انگليسي و عربي هدفي جز به حاشيه راندن قيام ملت‌هاي مصر و تونس را نداشت. آمرين خارجي و فتنه‌گران داخلي نيز كه از قيام ملت‌هاي منطقه سرگردان و مبهوتند بهترين راه را حمله و تهاجم به مركز فرماندهي بيداري اسلامي مي‌دانند.

بيزاري مردم و ابراز نفرت از سران فتنه و آمرين خارجي آنها در ديروز بهترين نشانه از شكست نقشه اسراييلي-آمريكايي در حمله به مركز فرماندهي و هدايت‌گر بيداري اسلامي بود. لعنت خدا بر سران فتنه كه در اين انقلاب حتي يك سيلي نيز نخورده‌اند ولي همه آبرو و حيثيتي را كه به خاطر امام(ره) و شهدا يافته‌اند را به پاي منافع و نقشه‌هاي آمريكا، انگليس و اسراييل مي‌ريزند و براي اجرايي شدن اهداف مستكبران عالم زمينه چيني مي‌نمايند.

بنابر اخبار، در آشوب‌ها و اغتشاش برنامه‌ريزي شده ديروز تهران كه با هماهنگي اجرايي منافقين انجام شده بود، متاسفانه به دليل تيراندازي تيم‌هاي منافقين يك كشته و چند مجروح داشته است. قطعا علاوه بر مسئوليت منافقين و سركرده‌هاي خارجي آنها در خون اين جوان، موسوي و كروبي نيز به دليل زمينه‌سازي براي چنين اتفاقاتي مسئول هستند. و قطعا در محضر حق تعالي خون اين جوان نيز به تمامي ظلم‌ها و جنايت‌هايي كه در فتنه 88 در حق ملت، امام راحل (ره) و شهدا نموده‌اند اضافه خواهد شد.

در پايان اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان (دفتر تحكيم وحدت) ضمن محكوم نمودن حوادث و آشوب‌هاي روز 25 بهمن تهران، به همه فتنه‌گران و منافقين هشدار مي‌دهد ملت مسلمان و انقلابي ايران به ويژه دانشجويان انقلابي اجازه نخواهند داد نقشه‌هاي نوشته شده در نيويورك و لندن با اجراي شما در تهران پياده شود. جنبش دانشجويي همراه اقيانوس ملت با هشداري و هشياري كامل گوش به فرمان امام خامنه‌اي در صحنه حاضر خواهد بود و از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دفاع خواهد كرد.
والسلام عليكم و رحمه الله
اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان سراسر كشور (دفتر تحكيم وحدت)
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=297&tab=bargozide