نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
موشك های ایران اسراییل را هدف گرفته اند نه امارات


تاریخ: ۱۴ دي ۱۳۸۹

به گزارش شبكه خبری صداقت، احمد خلف الحبتور سیاستمدار اماراتی و یكی از تجار بزرگ دبی ، در واكنش به گزارش روزنامه دیلی تلگراف انگلستان مبنی بر تخلیه امارات از اتباع انگلستان به خاطر در پیش بودن جنگ علیه ایران گفت: ایران موشك های خود را به سوی اسراییل هدف گرفته است و با كشورهای شورای همكاری خلیج فارس به ویژه امارات دشمنی ندارد.

وی افزود: این گزارش در جهت ایجاد رعب و وحشت و تفرقه افكنی بین ملت های مسلمان است.

وی در این تحلیل كه امروز در روزنامه الخلیج چاپ شارجه منتشر شد، نوشته است: لندن همین برنامه ریزی را در جنگ خلیج فارس در سال 1991 به اجرا گذاشت اما وقتی دید صدام حسین موشك های خود را روانه اسراییل كرد، اقدامی از سوی انگلیس برای تخلیه اتباع خود از امارات و دیگر كشورهای عرب منطقه انجام نشد.

الحبتور اضافه كرد: حتی در وقوع چنین جنگی ایران موشك های خود را به سوی اسراییل هدف قرار می دهد.

وی این گزارش را دروغ پردازی توصیف نموده و نوشت: این گونه اخبار و گزارش ها در جهت افزایش فشار برای متوقف ساختن برنامه های هسته ای ایران است.

گفتنی است كه دیلی تلگراف به نقل از منابع دیپلماتیك انگلیسی از برنامه ریزی های انگلستان برای تخلیه سریع و اطمینان بخش اتباع خود از امارات و كشورهای خلیج فارس در صورت وقوع جنگ در این منطقه خبر داده بود.

در این گزارش پیش بینی شده بود كه در صورت وقوع جنگ، ایران اقدام به موشك باران امارات و دیگر كشورهای عرب خلیج فارس خواهد كرد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2585&tab=rooz