نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
اپوزيسيون براي جمهوري اسلامي حكم زنگ تفريح را پيدا كرده است


تاریخ: ۱۴ دي ۱۳۸۹

ايران به سرعت در برنامه هسته اي خود رشد مي كند و يك سال ديگر با افزايش قدرت هسته اي ايران، ديگر شاهد حمايت هاي دولتهاي غربي از جريان اپوزيسيون نخواهيم بود.
به گزارش کیهان، سايت ضدانقلابي و صهيونيستي ايران گلوبال تحليل مذكور را در ارزيابي وضعيت اپوزيسيون و طرح برخي پيشنهادها در اين محافل براي اميد بستن به انتخابات مجلس سال آينده عنوان كرد.
ايران گلوبال معتقد است: سير تسلسل باطل اپوزيسيون در زمينه دعوت به شركت در انتخابات و بعد شعار تقلب، غير از خريدن زمان براي رژيم فايده ديگري ندارد. نمي توان يك سال ديگر منتظر ماند. شرايط لحظه به لحظه در حال تغيير است و يك سال ديگر با گسترش بيشتر برنامه هسته اي ايران، غربي ها همين حمايت هاي فعلي را نيز از ما دريغ خواهند كرد و مجبورند در برابر ايران هسته اي بيشتر كوتاه بيايند.
اين رسانه ضدانقلاب يادآور مي شود: آنچه امروز به نام «تقابل» دولتهاي غربي با جمهوري اسلامي مطرح مي شود، يك سال بعد با توسعه فعاليت هاي هسته اي ايران تبديل به «تعامل» خواهد شد و غرب مجبور مي شود در قبال برخورد جمهوري اسلامي با اپوزيسيون سكوت كند چرا كه ايران هسته اي در منطقه اي به مراتب حسا ستر از آسياي شرقي و كره شمالي قرار دارد و قدرت بيشتري در واداشتن غرب به سكوت خواهد داشت.
ايران گلوبال در پايان نوشت: ما براي بازي اصلاح طلبان و تعارف و وصف عكس رخ يار در پياله، توسط موسوي و بازي با كلمات و «به به و چه چه گفتن» وقت نداريم. بستن مچ بند سبز و حضور در تلويزيون ها و كشيدن عكس اهرام ثلاثه و تشريح نحوه مبارزه بدون خشونت! در مواجهه با رژيم، شبيه اهداي زنگ تفريح به رژيم اسلامي ايران است. غرب نگران نيست كه آنها نگران خود هستند و راه برطرف كردن نگراني هاي خود را به خوبي مي دانند. باور كنيم كه تنها شده ايم.
فقط نظر كيهان نيست

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2574&tab=rooz