نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
انتقال انعكاس برخي اخبار از بي بي سي به جرس


تاریخ: ۱۱ دي ۱۳۸۹

انگليسي ها براي جلوگيري از بي اعتباري هاي تازه، دروغ پراكني هاي صريح و توهين هاي علني عليه ملت ايران را از شبكه بي بي سي به سايت جرس، حلقه ماسوني لندن سپرده اند.
به گزراش کیهان، جرس و گردانندگان آن (مهاجراني و كديور) كه داغ افتضاح «درازگوش تروا» را برپيشاني خود دارند، در آستانه سالگرد جنبش حماسي 9 دي به عقده گشايي عليه ملت ايران پرداخت و مدعي شد كارمندان با اجبار به اين راهپيمايي آمده و بعداً 200 هزار تومان پاداش گرفته اند! مهاجراني سال گذشته نيز پس از برگزاري راهپيمايي بزرگ 9 دي با بلاهت تمام گفته بود جمعيت آن قدر كم بود كه هلي كوپترهاي جمهوري اسلامي براي تصويربرداري هوايي از جمعيت به هوا برنخاستند!
دلقك بازي حلقه ماسوني لندن در سالگرد حماسه 9 دي در حالي است كه بسياري از رسانه هاي غربي نظير شبكه بي بي سي، دويچه وله، صداي آمريكا و... ترجيح دادند با سكوت از كنار آن حماسه بزرگ بگذرند. سياه بازي رسانه مهاجراني- كديور وقتي مفهوم تر مي شود كه توجه داشته باشيم اين حضرات بارها پنهان و آشكار از سرويس هاي جاسوسي آمريكا و انگليس و لابي صهيونيست ها در آمريكا پول مزدوري دريافت كرده اند. اين مزدوري آن قدر آشكار و در حد افراط بود كه حتي صداي مزدور نشانداري مثل عليرضا نوري زاده را درآورد. او چند ماه پيش فاش كرد مهاجراني اموال و املاك گسترده اي در لندن دست و پا كرده و روي دست همه اپوزيسيون قديمي بلند شده است.
بازگشت توام با حقارت مهاجراني بر عرصه سياست و به عهده گرفتن مأموريت هاي مبتذل در حالي است كه وي به هنگام اقامت در ايران و بركناري از وزارت ارشاد مدعي شده بود پاي گذاشتنش در عرصه سياست به خاطر شير درازگوشي بوده كه در كودكي جاي همشيره اش خورده است و به همين دليل از سياست خداحافظي مي كند. مهاجراني چند سال بعد (در آستانه 22 بهمن 88) با ژستي مبتكرانه، سناريوي درازگوش تروا را پيش كشيد و ثابت كرد رابطه ناگسستي ميان وي و درازگوش وجود دارد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2518&tab=rooz