نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
پیام رئیس جمهور به مناسبت آغاز سال نو ميلادي


تاریخ: ۹ دي ۱۳۸۹

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست‌جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهوري اسلامي كشورمان در پيامي فرا رسيدن سال نو ميلادي را بر عموم مسيحيان و موحدان جهان و به ويژه هموطنان مسيحي كشورمان تبريك گفت.

متن كامل اين پيام به شرح زير است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
اللهم عجل لوليك‌الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

آغاز سال نو ميلادي كه مصادف با ايام ولادت پرميمنت حضرت عيسي‌بن‌مريم(ع) پيامبر رحمت و مبشر سعادت بشر است، بر عموم مسيحيان و موحدان جهان به ويژه هموطنان عزيز مسيحي مبارك باد.

راه و منش حضرت‌عيسي (ع) و همه انبياء الهي، راه خدا پرستي، محبت، عشق‌ورزي، عدالت گستري و بر پا كردن جهاني عاري از هر گونه جنگ و خونريزي است كه يقيناً نجات بشريت از نابساماني‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي امروز دنيا، در گرو برگشت به همين ارزش‌هاست.
خوشبختانه با گرايش ملت‌ها به اين ارزش‌ها رونماي تحقق و استقرار عدالت و عشق‌ورزي در جهان تحت زعامت مصلح و موعود امم حضرت بقيه‌العظم (عج) با همراهي حضرت‌مسيح (ع) نزديكتر شده و بدون ترديد همه زيبايي‌ها و فضيلت‌هاي آرماني را براي همه مردم به ارمغان خواهد آورد.

اينجانب از درگاه خداوند متعال براي هموطنان مسيحي و مسيحيان جهان سربلندي و سالي سرشار از نشاط و بهروزي مسالت نموده و اميدوارم در سال نوي ميلادي شاهد ايامي سرشار از معنويت، نوع دوستي و خدمت بي‌شائبه به بندگان خدا در اقصي نقاط دنيا باشيم.

محمود احمدي‌نژاد
رئيس جمهوري اسلامي ايران

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2500&tab=rooz