نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
درگیری شبکه های ضد انقلاب بر سر دریافت کمک های مالی از آمریکا


تاریخ: ۹ دي ۱۳۸۹

مدير يكي از شبكه هاي ضدانقلاب گفت «شبكه رسا» مانند ديگر رسانه هاي ضد جمهوري اسلامي از آمريكا كمك مالي دريافت كرده است.
به گزارش کیهان، شهرام همايون مدير شبكه تلويزيوني «كانال يك» وابسته به طيف سلطنت طلبان، اخيرا با افشاي اين كمك مالي، گفت: حنيف مزروعي از اعضاي حزب مشاركت با علي رضا نوري زاده وارد همكاري شده تا تلويزيون سبزها را راه اندازي نمايد و در اين زمينه از آمريكايي ها پول گرفت كه صداي موسوي و كروبي را در آمريكا و اروپا پخش كند.
حنيف مزروعي كه از گردانندگان سايت رسمي حزب مشاركت بوده، دو ماه پس از انتخابات سال 88 از كشور خارج شد و در بلژيك مستقر شد.
شهرام همايون همچنين درباره كمك هاي مالي خارجي افزود: دولت آمريكا تصويب كرده مبلغ 80 ميليون دلار كمك مالي خود را به شبكه هاي ماهواره اي كه فعاليت سياسي عليه جمهوري اسلامي دارند، اختصاص دهد و تاكنون مبلغي از اين كمك توسط شبكه «كانال يك» دريافت شده است.
به دنبال انتشار سخنان شهرام همايون، حنيف مزروعي با انتشار نامه اي از بلژيك، فرار خود از كشور 2 ماه پس از انتخابات سال 88 و اقامت در بلژيك را تأييد كرد اما مدعي شد شهرام همايون سلطنت طلب، «فاسق» است و درباره كمك مالي آمريكا به شبكه رسا «دروغ» مي گويد.
عضو متواري حزب مشاركت در حالي سلطنت طلب ياد شده را فاسق خوانده كه طي دهه اخير به ويژه دو سال گذشته، ارتباط گسترده اي ميان سلطنت طلبان و مدعيان اصلاح طلبي برقرار شده به نحوي كه اين دو طيف- و از جمله حنيف مزروعي- در سايت روزنت (متعلق به نوشابه اميري، هوشنگ اسدي و مسعود بهنود سلطنت طلب) و جرس و راديو زمانه فعاليت كاري مشتركي دارند! همچنين لازم به يادآوري است كه فاطمه حقيقت جو عضو فراري فراكسيون مشاركت در مجلس ششم چند ماه پيش طي سخناني در بوستون آمريكا و در جمع ضد انقلاب تاكيد كرده بود «همه ما با ديدگاه هاي مختلف دور هم جمع شديم، يكي ممكن است سلطنت طلب باشد، يكي ديگر عضو مجاهدين باشد، همه ما يك هدف داريم.»
با اين اوصاف در فاسق بودن عناصر ضد انقلاب لانه كرده در گروهك هايي چون سلطنت طلبان، منافقين و مشاركت هيچ ترديدي نيست و به همين دليل هم هيچ سؤال و تعجبي ندارد كه چرا اين جماعت هاي به ظاهر متفاوت، در فتنه سبز دورهم جمع شدند و دست به دست هم دادند و دسته جمعي سر در آخور سرويس هاي جاسوسي غربي كردند.
پيش از اين سايت خودنويس هم كه توسط نيك آهنگ كوثر (همكار فراري نشريات زنجيره اي مدعي اصلاحات) اداره مي شود، فاش كرده بود شبكه رسا از خارج كشور و توسط شبكه مخفي «پاريس- بروكسل» كه حنيف و رجب مزروعي جزو آن حلقه هستند، مديريت مي شود. به گزارش خودنويس، اين تيم هزاران يورو دريافتي را به جاي صرف در تلويزيون رسا صرف گرفتن خانه و امكانات در بروكسل كرده اند!و همچنين هر كدام ماهانه هزاران يورو از پول و بودجه اختصاص يافته براي رسا را صرف هزينه هاي شخصي مي كنند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2493&tab=rooz