نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
هفته شهدای مفید، امسال هفته بزرگداشت راه شهدا
سرویس سیاسی مفیدنیوز :: هفته شهدا دبیرستان مفید یادگار جاودانه شهدای عزیز مدرسه است، یادگار شهدایی که برای زنده نگه داشتن یاد و راه همرزمان خود آن را ایجاد کردند. هفته شهدا به رغم مخالفت ها و کارشکنی های مسئولین مدرسه که بعضا از همرزمان شهدا هستند با همت ولایت مداران مفیدی باقی ماند تا یاد شهدا و پاسداشت ولایت از مفید حذف نشود.

تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۸۹

 

"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ممکلت شما آسیبی نرسد." امام خمینی (قدس سره شریف)

هفته شهدا دبیرستان مفید یادگار جاودانه شهدای عزیز مدرسه است، یادگار شهدایی که برای زنده نگه داشتن یاد و راه همرزمان خود آن را ایجاد کردند. هفته شهدا شجره طیبه شهدا است تا پاسداری از ولایت و خون شهدا در مفید باقی بماند. هفته شهدا به رغم مخالفت ها و کارشکنی های مسئولین مدرسه که بعضا از همرزمان شهدا هستند با همت ولایت مداران مفیدی باقی ماند تا یاد شهدا و پاسداشت ولایت از مفید حذف نشود.

فتنه 88 چهره شوم و ضد دین مخالفین اصل مقدس ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی را بر همگان نمایاند و نقاب از چهره منافقانه آنان برگرفت، فتنه ای که با درایت و رهبری ولی امر مسلمین جهان مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) دفع شد و به سمت فتنه گران بازگشت تا امروز فتنه گران در محضر عدالت امت حزب الله محکوم و مطرود باشند.

آنچه تاریخ بر ما نمایانده این است که در طول عمر با برکت انقلاب مقدس اسلامی هرگاه فتنه ای با درایت رهبر و امت دفع شده است ایادی فتنه و فتنه گران در لایه های درونی و در لانه های زیر زمینی سعی در حفظ حیات فتنه و غائله خود دارند.
امروز نیز با مدد الهی فتنه زبون سبز مرده است و لاشه بیجان آن را عده ای از مسمانان آمریکایی با خود حفظ کرده اند تا در مقاطع مختلف هزینه هایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند.

فتنه گران امروز مفید نیز مصداق بارز این مسلمانان آمریکایی هستند که سعی در حفظ فتنه و غبار آلود کردن فضا برای دانش آموزان آینده مملکت دارند تا اذهان این آینده سازان و نخبگان را با شبهه افکنی آلوده سازند. و عجیب آنکه اینان داعیه دار حفظ یاد و خاطره شهدا شوند.

فتنه گران مفید که خط مقدم مبارزات خود را مبارزه با ولایت مطلقه فقیه قرار دادند مدعی برگزاری هفته شهدایی هستند که جای جای وصیت نامه های گهر بار آنان توصیه به یاری ولایت و فدایی شدن برای آن است؛ اینان تنها با یادآوری اعمال و گفته هایشان در سال های گذشته برنامه شب آخر هفته شهدا را تعطیل می کنند و برای آنان می گریند.

اما آنچه واضح است آنکه این اقدام سراسیمه و عجولانه برای رهایی از خشم و قهر پدران و مادران شهدا و فارغ التحصیلان ولایی مفید بود. پدران و مادرانی که از علم شدن پیراهن های خونین فرزندانشان به دست فتنه گران خون دل خوردند. پدران و مادرانی که فرزندان خود را فدایی ولایت کرده اند و بارها زخم زبان از همین فتنه گران شنیده اند و طاقت آنرا ندارند که خون جگر گوشه هایشان وسیله تطهیر و تزویر ولایت ستیزان شود.

سخنی با فتنه گران:

ایران که کوفه نیست                  مگر مرده ایم ما

فرزندان حضرت امام خمینی (ره) و فداییان امام خامنه ای ( مد ظله العالی) امروز نیز سینه خود را در برابر هجمه کنندگان به ولایت سپر کرده اند تا یاد شهدا و راه آنان بماند؛ فداییان ولایت در مفید چه در سنگر دانش آموزی و چه از میان فارغ التحصیلان تا دفع کامل فتنه در صحنه هستند و هرگونه فتنه گری و اقدام علیه ولایت و نظام مقدس اسلامی را با شدید ترین وجه پاسخ خواهند داد .

سخنی با شهدا:

شهدای عزیز! امسال زیباترین و با بصیرت ترین هفته بزرگداشت شما در مفید توسط دانش آموزان ولایت مدار مفید انجام شد، هفته شهدایی که زیبایی آن به بصیرت دانش آموزان بود ، دانش آموزانی که اجازه سو استفاده به فتنه گران از خون پاک شما را ندادند، دانش آموزانی که می دانند از این پس در مدرسه با محدودیت هایی مواجه خواهند شد اما با عمل آگاهانه خود به زیبایی راه شما را احیا کردند و مارا از شرمندگی شما رهانیدند.

شهدای عزیز ! امسال شب آخر هفته شهدا ملکوتی ترین شب یاد شما بود؛ شبی که یاد شما در قاب عکس ها و کلیپ های بی روح باعث سو استفاده فتنه گران نشد اما مشی و منش شما در قلوب و اذهان زنده شد.

سخنی با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف):

ای سید و مولای ما !
ما فداییان راه ولایت در محضر عزیزتان عهد می کنیم  که در راه حمایت از نائب بر حقتان تمام توانمان را به کار گیریم و تا پای جان در عرصه بمانیم و در بذل آبروی اندکمان که در این راه کسب کرده ایم کوتاهی نکنیم. و از شما تمنا داریم ما را یاری کنید تا همیشه زیر لوای ولایت بمانیم. صاحب ما شمایید. برای ما دعا کنید.
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=249&tab=news