نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
هراس بی بی سی از موج اسلامگرایی در مصر
پاسداران


باورش برایم سخت بود آنچه که میدیدم !

در محل کار یکی از دوستان ، مشاهده کردم خبرنگار ایرانی بی بی سی فارسی در قاهره ، به میان معترضین مصری رفته، جوانان سکولار را پیدا کرده و با یادآوری احتمال روی کار آمدن دولت اسلامگرا پس از مبارک در مصر ، خطر!  ضرورت رعایت احکام اسلامی و اجرای قوانین اسلام در مصر را به آنان گوزد می کند و آنها را از انقلاب علیه مبارک می ترساند !

محمد منظر پور ، خبرنگار ایرانی بی.بی.سی فارسی، به یک دختر جوان بی حجاب مصری می گوید : از ظاهر شما مشخص است که شما یک زن جوان مصری سکولار و غیر مذهبی هستید. نمی ترسید که پس از مبارک دولت اسلامگرا روی کار بیاید ؟

این دختر سکولار و غیرمذهبی و بی حجاب به او جواب خوبی می دهد . وی در جواب می گوید تعویض رژیم مبارک خواست همه است و فرقی بین دولت مذهبی و غیرمذهبی و سکولار در این میان نیست. ( نقل به مضمون ) .

منظر پور چون موفق به ترساندن وی از حکومت مذهبی نشده دوباره سئوال می کند : فکر نمی کند حکومت بعدی شمارا مجبور کند که حجاب را رعایت کنید‌؟ وی می گوید : این مسئله غیرممکن است و کسی مرا به این امر مجبور نخواهد کرد...

ایرانی وقتی دین را کنار بگذارد ،‌ گاه در عراق می شود سرباز استخبارات صدام و بعنوان سازمان منافقین خلق در کشتار مردم مبارز به قیام برخواسته علیه وی در جنگ ١٩٩١ به صدام کمک می کند و خونش به دست شیعیان جنوب عراق آلوده می شود و گاه در مصر سرباز نظام امنیتی صهیونیستی در بی.بی.سی می شود و به برهم زدن صفوف مردم قیام کرده ی مصر علیه مبارک می پیوندد .

می دانستید بی بی سی از دیروز برای مصر و تونس و ... ٢ ساعت بیشتر برنامه اجرا می کند ؟

ولی مشخص شد عادت بی بی سی در حمایت از دیکتاتورها تا ثانیه آخر از سرش نیفتاده .

چه کند . بهترین توضیح را خبرنگار اسکای نیوز داد. اگر مبارک از مصر برود کل منطقه زیر و رو می شود و این مسئله مستقیما به موضوع فلسطین مربوط است. یکی دیگرشان گفت اگر در مصر تغییراتی رخ بدهد ، اسرائیل قطعا مجبور خواهد بود سیاستهای نظامی خود را نیز تغییر دهد ! میخواهی بی.بی.سی و این ایرانی های بدتر از عضو منافقین به چه امری مشغول باشند ؟ الان بی.بی.سی می دانید داشت روی طبل چه می کوفت ؟ داشت مردم رااز اعمال خشونت ارتش می ترساند. یکی نیست بگوید شما که می گویید تاکنون ١٠٠ نفر را کشته اند ، پس چطور می گویید رفتار حکومت تا حالا خوب بوده ؟ در حالیکه رفتار ارتش ربطی به رفتار پلیس و نیروهای امنیتی ندارد و ارتشی ها حتی با تظاهر کننده ها همراه شده ،‌شعار داده و با آنها تحرک کرده اند ! حالا می خواهید بگویید نه دیگه ، از نیم ساعت دیگه فلان میشه ؟ چون مبارک با فرمانده های ارتش دیدار کرده ؟ یعنی فرمانده های ارتش تا قبل از این دیدار قراربوده مخالف مبارک باشند و حالا موافق باشند؟

فقط یک جو عقلی که در آرامش بتواند فکر کند ، برای به مسخره گرفتن کل بی.بی.سی کافیست.

پی نوشت :
- هیچ تاسفی برای مهدی اردلان نمی خورم . مدتهاست که تمام نبوغش را در خدمت اهداف دولت بیگانه علیه منافع ملی ایران اسلامی گذارده . در سنگ تمام گذاشتن علیه دیگر ملت ها و به نفع سایر دیکتاتورها هم ابا ندارد،
من ، برای نیما اکبرپور ، تاسف می خورم .
رفیق ،‌تو این کاره نبودی ها. :) .

تو اسم وبلاگ خودت عصیان است. گونه ای انقلاب. حالا آمده ای ارتقاء پیدا کرده ای کنار این آقا مهدی که دستت قشنگ تو کاسه ی اینها باشد ؟ دمت گرم . بدم می آید پروفایل تو را در ذهنم همانجا بگذارم که مال این مهدی اصلی سیاوش جعلی میگذارم .

خودت بگو چه کنم .

خوش حال نیستم از این وضعی که هست. از این احساسی منفی ای که دارم . بگو چکار کنم .

http://pasdaran.persianblog.ir

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=242&tab=weblog