نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
وقتي كنيز بيل كلينتون از آدم كش ها دفاع مي كند


تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۳۸۹

وزير خارجه آمريكا چند عضو بازداشت شده گروهك تروريستي منافقين و يك مفسد اخلاقي جنايتكار را به عنوان زنداني سياسي جا زد و خواستار توقف حكم اعدام و آزادي آنها شد. كلينتون در عين حمايت از اين جنايتكاران مدعي شد «ما با مردم ايران اعلام همبستگي مي كنيم».
به گزارش آسوشيتدپرس، كلينتون با اسم بردن از «س-م» كه به جرم فساد اخلاقي (زناي محصنه) و سپس كشتن همسر خود محكوم به اعدام شده و نيز نام بردن از يك عنصر فاسدالاخلاق ديگر كه در آستانه اجراي حكم اعدام است، به نام هاي سه تن از بازداشت شدگان گروهك تروريستي منافقين (جعفر-ك، محمد-ح، و جواد-ل) اشاره كرد و گفت: ايران بايد حقوق زندانيان سياسي را محترم بشمارد و اين گروه را آزاد كند. ما نگران حقوق شهروندان در ايران هستيم. ما نگران شهرونداني هستيم كه صرفاً به خاطر بهره بردن از حق آزادي عقيده، به اعدام محكوم شده اند.
هيلاري كلينتون همسر بيل كلينتون رئيس جمهور اسبق آمريكاست كه حتي با وجود وزير خارجه شدن نام خانوادگي شخصي ندارد و مجبور است نام شوهرش را يدك بكشد. بيل كلينتون با پيروي از همين اصل بهره كشانه و انحرافي آزادي عقيده كه هيلاري كلينتون مي گويد، به وي خيانت كرد و با مونيكا لوينسكي منشي خود تا مدت ها ارتباطات نامشروع داشت كه حتي در جامعه بي قيد و بند آمريكا به عنوان يك رسوايي بزرگ تلقي شد. از سوي ديگر درباره كاندوليزا رايس نيز در رسانه ها معروف بود كه وي داراي انواع انحرافات اخلاقي است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=241&tab=rooz