نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
اتمام حجت با فتنه جویان دبیرستان مفید در هفته شهدای مدرسه
سرویس سیاسی مفید نیوز :: درج یک نظر از یکی از دانش آموزان مفیدی ما را بر آن داشت تا تحقیق مبسوطی در مورد وقایع 25 بهمن ماه دبیرستان مفید انجام دهیم تا حنجره ای برای این فریاد حق جویانه و مظلومانه باشیم.به حق بسیجیان امام خامنه ای (مد ظله العالی) که امروز در دبیرستان مفید در سنگر تحصیل به سر میبرند از مظلوم ترین اما بیدارترین بسیجیان امروز جامعه میباشند. // اختصاصی

تاریخ: ۴ اسفند ۱۳۸۹

درج یک نظر از یکی از دانش آموزان دبیرستان مفید ما را بر آن داشت تا تحقیق مبسوطی در مورد وقایع 25 بهمن ماه دبیرستان مفید انجام دهیم تا حنجره ای برای این فریاد حق جویانه و مظلومانه باشیم. به حق بسیجیان امام خامنه ای (مد ظله العالی) که امروز در دبیرستان مفید در سنگر تحصیل به سر می برند از مظلوم ترین اما بیدارترین بسیجیان امروز جامعه می باشند.

در ابتدا کامنت این سرباز ولایت را برای اطلاع همگان از اوضاع امروز دبیرستان مفید درج می کنیم و در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط عناصر فتنه جو و منافق در مدرسه و بعضی اقدامات فارغ التحصیلان ولایت مدار را در جهت مبارزه با این عوامل در اختیار مخاطبین مفید نیوز قرار می گیرد.

متن نظر:

"سلام

نمی دانم چگونه چشم بصیرتتان را به روی اتفاقاتی که در مدرسه افتاده بسته اید؟

جناب آقای xسر کلاس علنا به حضرت آقا توهین می کند و هیچ کس هم اعتراض نمی کند...

معلم های سبزی با افتخار دانش آموزان را به اغتشاشات 25 بهمن دعوت می کنند و کک هیچکس هم نمی گزد...

فردایش سبزی ها، لباس مشکی می پوشند و دور هم جمع می شوند و باز هم ...

و بعد که مدرسه از وزارت اطلاعات و فارغ التحصیلان و حزب اللهی ها تحت فشار قرار می گیرد، هفته شهدا را علم می کنند که بگویند ما مدرسه ی مذهبی و ولایی هستیم.

آیا به این فکر نمی کنید که مدرسه با دو رویی تمام روی خون شهدا پا می گذارد و بعد ریاکارانه از شهدا دم می زند؟

به این فکر نمی کنید که امروز تنها کارکرد هفته شهدا برای مدرسه کسب وجهه ی از دست رفته اش مقابل خانواده ی شهدا و فارغ التحصیلان است؟!

به این فکر نمی کنید که این کار یعنی ((عکس شهدا را زدن و عکس شهدا عمل کردن))؟!

آیا نباید جلوی سوء استفاده از نام و یاد شهدا را بگیریم؟

به نظر شما چگونه می توانیم صدای اعتراضمان را به گوش مدرسه و ... برسانیم؟"

 به گزارش مفید نیوز صبح روز 25 بهمن ماه ، معلم راهنمای یکی از پایه های تحصیلی - که یکی از چهره های شاخص فیلم تبلیغاتی میر حسین موسوی بود و به همین علت از دبیرستان امام صادق (ع) اخراج شده بود و با ذوق زده گی شخص آقای مسئول مجتمع آموزشی در سمت خطیر معلم راهنمایی به کار گرفته شده بود. و بارها با کنایه و طعنه نسبت به مقام معظم رهبری اهانت نموده بود -  با تحریک دانش آموزان ایشان را نسبت به حضور در خیابان و اغتشاش تحریک می نماید. شایان ذکر است همچنین این شخص جمعی از دانش آموزان را برای شرکت در راهپیمایی غیر قانونی سکوت 25 خرداد سازماندهی کرده و شرکت داده بود .در روز 25 بهمن در حالی که نامبرده و جمعی از دانش آموزان فریب خورده برای حضور در اغتشاشات خیابانی آماده می شدند با مقاومت و تدبیر به موقع جان بر کفان بسیج شهری مواجه می شوند .

همچنین  نام یکی از معلمین با سابقه مدرسه نیز در لیست افراد بازداشت شده 25 بهمن به چشم میخورد. به گزارش سرویس سیاسی مفید نیوز چندی است تعدادی از معلمین فتنه جوی مفید با فراخوانده شدن به وزارت اطلاعات مورد بازجویی قرار گرفته و با اخذ تعهد تحت نظر میباشند. تعدادی از دانش آموزان نیز از تاریخ 25 بهمن ناپدید شده و احتمالا در بازداشت نیروهای امنیتی میباشند. این اقدامات تا حدی روشن و واضح صورت گرفته و می گیرد که احمد شیرزاد عضو جبهه ی منحله مشارکت در مقاله ای با عنوان "مدرسه ای که مفید است" حدود سه سال قبل در وبسایت شخصی خود مدرسه ی مفید را پاتوق و سنگر منافقین مشارکتی معرفی می کند و به اطمینانش به سلایق مدیران ارشد این مجموعه تأکید می کند.

در این حال و با جدی شدن پیگیری های نهادهای امنیتی و حراست وزارت آموزش پرورش مسئولین مدرسه طرح خاصی را برای کاهش فشارها در دستور کار دارند. شورای مدرسه در اقدامی اورژانسی بنا دارند تا با استفاده ابزاری از هفته شهدای مدرسه - که یادگار شهدای مدرسه می باشد و در سال های اخیر با اعمال محدودیت های جدی مسولین مدرسه مواجه شده بود - چهره مخدوش شده مدرسه و خودشان را احیا کنند و از فشار امنیتی دستگاه های ذیربط بکاهند. این گروه با انجام اقدامات عجولانه و تبلیغاتی در آستانه هفته شهدای مدرسه این پروژه را کلید زده اند.

جمعیت فارغ التحصیلان ولایت مدار در ادامه و از طریق رسانه مفید نیوز ضمن اخطار به فتنه گران مفیدی اعلام می دارد در صورت ادامه روند فتنه گری موج روشنگری خود را به رسانه های مختلف گسترش داده و از هرگونه اقدام در جهت دفع فتنه دریغ نمی ورزد. همچنین اعلام می داریم تمام توان خود را جهت تصفیه مفید از فتنه گران از طریق ارگان های ذیربط به کار خواهیم گرفت.

همچنین ضمن اتمام حجت با این عناصر کوته فکر اعلام می داریم از این پس شطر کلمه ای اهانت نسبت به ساحت ملکوتی مقام عظمای ولایت را تاب نیاورده با اقدام مقتضی و انقلابی فداییان رهبری مواجه خواهند شد.

والسلام علی من اتبع الهدی

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=241&tab=news