نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
پیام حاج حسین یکتا به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی



به گزارش فرهنگ نیوز، حاج حسین یکتا جانباز و راوی دفاع مقدس در پیامی خطاب به جبهه فرهنگی انقلاب، دیروز را امتحانی بزرگ و امروز و فرداهای پیش رو را امتحانی بزرگ تر دانست.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا تنها راه سعادت را توکل، توسل و توجه به دو لب ولی امر دانست. متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا، به یاد خدا و برای خدا. انشا الله

العبد یدبر و الله یقدر

همرزمان، همسنگران و مجاهدان راه خدا

ما تربیت یافتگان مکتب امام خوبی ها و دلدادگان رهبر فرزانه و عزیزمان، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به افق های روشن پیش رو، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) را روش و منش خویش قرار داده ایم و می دانیم فرمانده کل قوا" دلبسته یاران خراسانی خویش است". پس بیائیم مراقب دلهایمان باشیم و چشمانمان را به لبان مبارکشان بدوزیم، پا در رکاب و آماده اجرای فرامین ولیمان باشیم.

دیروز امتحانی بزرگ بود و امروز و فرداهای پیش رو، امتحانی بزرگ تر. خدا حاضر، شهدا ناظر و ملائک بدر برای کمک رسانی مهیا. دلهای رقیق شده را برای رفاقت با خدا آماده کنید که پیروزی و فتح الفتوح قلوب، در سایه سار توکل، توسل و توجه به دو لب ولی امرتنها راه سعادت است.

قلوبمان را با ذکر محبوب آرام نماییم و دل هایمان را از محبت به هم لبریز، دندانها را بر بغض به دشمنان بفشارید که دشمن در حال رصد ماست.

نونهالان، نوجوانان و جوانان تشنه اسلام ناب محمدی و تربیت جهادی در نگاه به جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی در اقصی نقاط عالم، چشم به من و تو دوخته اند و این راه، خون دل و خون سرها می خواهد که انشا الله به حق سید الشهدا خون ما به پای تربیت این نسل ریخته شود.

ما و شما با همرزمان شهیدمان در شلمچه پیمان خون بسته ایم و به پای پیمانمان تا پای جان ایستاده ایم.

إن تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم..

إنا فتحنا لک فتحا مبینا...

إلهی هب لی کمال الانقطاع الیک

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

برادرتان محمد حسین حسینی یکتا

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2060&tab=bargozide