نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
احمدی‌ نژاد: مدیران در این دولت با پشتیبانی باندهای قدرت و ثروت انتخاب نشدند



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت و مراسم اعطای نشان دولتی، با تبریک میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: مجموعه‌ای که در دو دولت نهم و دهم گردهم جمع شدند، کسانی بودند که انگیزه‌های اصلی حرکت، زندگی و مسئولیت پذیریشان تلاش در راه آرمان‌ها بوده است.

احمدی‌نژاد گفت: اگر کسی به آرمان‌های بلند انقلاب متعهد نباشد، نمی‌تواند مسئولیت‌پذیر بوده و به صورت شبانه‌روزی تلاش کند و خسته نشود.

رییس‌جمهور گفت: در دو دوره اخیر بیش از 30 عنوان کار برجسته و بسیار بزرگ آغاز شده است، گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور طی 8 سال گذشته حلقه مدیریت به روی توده‌های مردم باز شد و در این دولت هیچ‌کس با پشتیبانی سیاسی و بخاطر وابستگی به دسته‌جات و باندهای قدرت و ثروت حضور نیافته است.

رییس‌جمهور به گسترش ،افزایش و تقویت بخش تولید در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: به رغم همه حرف‌های سیاسی و غیرسیاسی که به صورت دانسته یا نادانسته در خصوص عدم توجه دولت به تولید مطرح می‌شود، اقداماتی که در این دوره در بخش تولید انجام شده، بی‌نظیر است.

احمدی‌نژاد افزود: برای اولین بار در تاریخ ایران، دولتی سرکار آمد که توده‌های وسیع مردم حامی آن بوده اما اشراف، مخالف آن هستند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همدلی، همبستگی، کار برای خدا و خدمت برای خدا، در ذات خود پیروزی به دنبال دارد و دولت در این مسیر در حرکت بوده است.

رییس جمهور در این مراسم به محسن خلیلی عراقی از پیشکسوتان عرصه صنعت نشان کار و تولید اعطا کرد محسن خلیلی عراقی پیشکسوت صنعت ایران و مردی است که 60سال در عرصه کارآفرینی و مدیریت صنعتی،فعال بوده و یکی از فعال ترین اعضای هیات نمایندگان تهران و بنیان گذار شرکت بوتان واسطوره صنعت ایران است. رییس جمهور همچنین با اعطای نشان دولتی به محمدرضا رحیمی و شماری از همکاران وی از تلاش های آنان تجلیل کرد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2038&tab=bargozide