نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
حزب‌الله لبنان: پیروزی القصیر شکست پروژه سه‌گانه آمریکایی، اسرائیلی و تکفیری بود



به گزارش فارس به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که معرکه امروز یک عنوان بیشتر ندارد و آن مبارزه با اسرائیل و کسانی است که در خدمت پروژه اسرائیل هستند.

وی تاکید کرد که مواضع حزب‌الله بر مبنای این قاعده است و امروز ثابت شده که حساب کردن بر روی براندازی سوریه مقاوم پروژه‌ای توهمی است و ساختن سیاست‌ها بر مبنای دستاوردهای پروژه آمریکایی و اسرائیل شکست خورده است.

این موضوع نعیم قاسم در جریان دیدار با استاد توفیق مهنا رئیس حزب قومی اجتماعی سوریه و هیئت همراه وی برای تایید مواضع حزب‌الله لبنان در تحولات اخیر یادبود شهدای این حزب مطرح شد و قاسم تاکید کرد: دستاورد القصیر ضربه ای محکم به پروژه سه گانه آمریکایی اسرائیلی و تکفیری و نقطه‌ای روشن در راستای پروژه مقاومت از ایستگاه سوریه است.

وی با تاکید بر اینکه جنجال رسانه‌ای و بین‌المللی و منطقه ای نیز نمی تواند واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی را تغییر دهد، بار دیگر خواستار راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه شد و گفت که باید دست سارقان بین المللی زمین‌های سوریه و اتباع آنها از منطقه عربی برای کمک به رژیم غاصب اسرائیل کوتاه شود، چرا که ملت ها مصمم هستند که سرزمین ها و حقوق خود را پس بگیرند.

ارتش سوریه پس از حدود دو هفته درگیری شدید توانست شهر القصیر را به طور کامل از دست تروریست‌ها آزاد کند

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2023&tab=bargozide