نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
دعوت مرکز ملی فضای مجازی از نامزدها



مرکز ملی فضای مجازی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد طی هفته آینده برنامه های خود را برای بهره برداری کاربردی از ظرفیت های فضای مجازی در رشد و گسترش حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در این مرکز تشریح کنند.


به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر  به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، با توجه به آثار و ظرفیتهای ویژه فضای مجازی در گسترش مناسبات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و تاثیر بی بدیل آن در دستیابی به حماسه سیاسی و اقتصادی، این مرکز از کاندیداهای ریاست جمهوری دعوت کرده است ضمن حضور و بازدید از مرکز، به بیان رویکردهای برنامه ای خود در خصوص بهره برداری از ظرفیت های فضای مجازی اعم از فناوری اطلاعات و ارتباطات و و بهره مندی صحیح از این فضا در رشد و تعالی کشور بپردازند.

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این کنفرانس های خبری اختصاصی که طی هفته آینده و در جلسات مستقل برای هر نامزد انتخاباتی، با حضور نماینده رسانه های کشور برگزار می شود، ضمن بیان برنامه های خود در خصوص فضای مجازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهند.

شورای عالی فضای مجازی در ردیف شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از سه شورای مهم کشور است که ریاست آن بر اساس قانون به عهده رئیس جمهور است.

جزئیات و زمان دقیق برنامه حضور هر یک از کاندیداها متعاقبا توسط روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، به رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=2001&tab=bargozide