نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
خبر خوش از تاسیس بیمارستان هسته‌ای به زودی می‌رسد
سرویس علم و فناوری مفیدنیوز :: رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برنامه تاسیس بیمارستان جامع هسته ای به همت وزارت بهداشت گفت: این بیمارستان گویای این حقیقت است که فناوری هسته ای تنها در راکتور اراک و سانتریفیوژ خلاصه نشده است.

تاریخ: ۱ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای و با بیان اینکه تمامی دستاوردهای حاصل شده مرهون هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: این موضوع از آن جهت قابل اعتبار است که ما در ۱۲ سال گذشته شاهد این امر بوده ایم.

وی افزود: آقای روحانی نیز به عنوان یک فرد متخصص از ابتدا به این مسئله ورود کردند و می رفتند تا این موضوع را حل کنند اما تقدیر نشد و تقدیر این بود که این دستاورد زمانی حاصل شود که عزت ایران بیش از پیش تامین شود.

صالحی تاکید کرد: بنده به اعتبار اینکه اخیرا در بیمارستان بستری شدم فهمیدم که ارزش سلامتی چیست و متوجه شدم که پزشک، پرستار و بیمارستان به چه معنی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه با توصیه رئیس جمهور و همت وزارت بهداشت بزرگترین بیمارستان جامع هسته ای غرب آسیا را بنیان خواهیم گذاشت، تصریح کرد: این بیمارستان گویای آن است که فناوری هسته ای تنها در راکتور اراک و سانتریفیوژ خلاصه نشده است و امیدواریم که هر چه زودتر خبر خوشی را در این زمینه بشنوید.

وی افزود: این بیمارستان نزدیک به هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و بسیاری از بیماری های صعب العلاج را درمان خواهد کرد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1911&tab=news