نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
رئیس جمهور: 81 هزار تومان يارانه نقدي براي دو ماه است
سرویس سیاسی مفید نیوز :: دکتر احمدی نژاد در گفتگوی زنده تلوزیونی اعلام کرد در صورت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها وضع اقتصادی قریب به اتفاق مردم بهبود خواهد یافت

تاریخ: ۸ آبان ۱۳۸۹

به گزارش مفید نیوز دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم ایران در مصاحبه زنده تلوزیونی به بیان جزئیات بیشتر از طرح هدفمندی یارانه ها پرداخت و تاکید کرد: این طرح برای اجرای کامل به دو عامل همکاری مردم و نظارت نیاز دارد

  دکتر احمدی نژاد افزود: تلاشمان این است که مبلغ اعلام شده برای یارانه ها برای دو ماه باشد

وي با بيان اينكه دو ماه را به گونه‌اي قرار داده‌ايم كه مردم بتوانند برنامه‌‌ريزي كنند، افزود: قرار ما بر اين است كه 81 هزار تومان واريز شده به حساب‌هاي مردم براي دو ماه باشد و قبل از اينكه قسط اول تمام شود، قسط بعدي را به حساب مردم واريز خواهيم كرد.

وی همچنین در مورد نوسانات ارز اعلام کرد قیمت ارز باید کاهش پیدا کند و پول ملی باید تقویت شود


دکتر احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که دلیل استقبال پرشور مردم لبنان از شما چه بود؟ گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و امروز ما به دوران بلوغ این اندیشه نزدیک می شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه این یک هدیه الهی است که خداوند به دست ملت ایران به بشریت اهدا می کند گفت: امروز یک رابطه عمیق بین ملت ایران و سایر ملت ها برقرار شده است.

وی با اشاره به سفرهای خود به کشورهای گوناگون گفت: مردم دیگر کشورها با ما احساس صمیمیت می کنند و در صحبت با ما در سفر احساس غریبگی نمی کنند.

وی تاکید کرد مردم لبنان یک تجلی از ملت های منطقه بودند و امروز هم معادلات منطقه بر هم خورد و اشغالگران فهمیدند که باید منطقه را ترک کنند و جنایات خود را جبران کنند.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال دیگری درباره پیشرفت های ایران در عرصه علوم و تکنولوژی از جمله بیوایمپلنت های چشمی و چشم انداز این پیشرفت ها در افق 1404 گفت: الان می گویند دو قدرت در جهان وجود دارد. ایران و آمریکا اما در افق 1404 دیگر این شرایط وجود نخواهد داشت و آن روز ایران در اوج رفاه و قدرت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

وی ادامه داد: من مهندسم و حساب می کنم شیب منحنی به کجا می رود. ایران امروز سرشار از امید و اعتماد به نفس است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=164&tab=news