نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
سرلشكر صفوي: تحريم هاي ظالمانه را با تدابير حكيمانه رهبري پشت سرمي گذاريم



دستيار و مشاور عالي رهبر معظم انقلاب تاكيد كرد: مردم ايران با تدابير حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب، مسئولان سياسي كشور، مديريت هوشمندانه، برنامه ريزي و آينده نگري، وحدت و انسجام سياسي و خرد جمعي همچون بحران زمان جنگ از اين گردنه تحريم ظالمانه با موفقيت عبور مي كنند.
به گزارش مهر، سرلشكر پاسداردكتر سيد يحيي صفوي در مراسم يادواره شهداء اظهار كرد: اطمينان دارم كه به لطف و فضل الهي مردم ايران هوشمندانه، صبورانه و خردمندانه، ظرفيت و توانايي لازم براي عبور از گردنه هاي تحريم هاي ظالمانه را دارند.
وي با بيان اينكه اكنون ايران در وضعيت فشار اقتصادي كشورهاي استكبار جهاني است، بيان كرد: كشورهاي استكبار جهاني از جمله آمريكا و اسرائيل كه در هشت سال دفاع مقدس پشت سر صدام بودند، اكنون نيز كشور اسلامي ايران را همانند گذشته تحريم اقتصادي كردند.
مشاور عالي مقام معظم رهبري ابراز كرد: كشورهاي استكبار جهاني از جمله آمريكا و اسرائيل توليد نفت برخي از كشورها را بالا بردند تا برخي كشورها نفت ايران را خريداري نكنند تا نفت ما را تحريم كنند.
سرلشكر صفوي اضافه كرد: مردم ايران با تدابير حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب، مسئولان سياسي كشور، مديريت هوشمندانه، برنامه ريزي و آينده نگري، وحدت و انسجام سياسي و خرد جمعي به لطف و فضل خداوند متعال و با عنايات ويژه امام زمان (عج) كه صاحب اصلي انقلاب اسلامي است همچون بحران زمان جنگ از اين گردنه تحريم ظالمانه كشورهاي استكبار جهاني با موفقيت عبور مي كنند.
دستيار و مشاور عالي مقام معظم رهبري تصريح كرد: تفاوت جنگ ما با ساير جنگهاي تاريخ در اين است كه در گذشته فقط نبرد با سلاطين و براي آنها بوده اما تنها جنگي كه با مشاركت همه جانبه مردم محقق شد متعلق به كشور ايران است.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس يادآورشد: شهيدان گمنام به معرفت الهي رسيدند و با نثار جان خود موجب افتخار ميهن اسلامي و عزت كشور شدند.
مشاور عالي مقام معظم رهبري ادامه داد: حتي زنان قهرمان در هشت سال دفاع مقدس فرزندانشان را از روستاها به جبهه ها اعزام كردند و فرزندان غيور آنان به هر جبهه اي حمله مي كردند آن خط را مي شكستند كه اين بيانگر شجاعت، فهم، تدبير، عقلانيت و غيرت آنان بود و همچنين جنگ هشت سال دفاع مقدس جنگي بود كه همه ملت ايران چه در خط مقدم و چه در عمق جبهه ها در دانشگاه ها، مزارع و بازار در آن شركت كردند.
سرلشكر صفوي در ادامه به توطئه جديد دشمنان در توهين به مقدسات اشاره كرد و گفت: اين توهين موجب خروش مسلمانان جهان شد و انسان هاي آزاده از اين حركت مذبوحانه متاثر و متالم شدند و قلبشان به درد آمد.
وي گفت: دشمنان هنگامي كه با بيداري اسلامي روبرو شدند و زماني كه مي بينند در مقابل فرهنگ ليبرال دموكراسي يك قطب بزرگ تمدني به نام جهان اسلام در حال بروز و ظهور است تلاش مي كنند تا مسلمانان تحقير شوند اما نمي دانند يك ميليارد و600 ميليون نفر مسلمان به خشم آمده اند و با اين حركت مقابله خواهند كرد.
دستيار مقام معظم رهبري يادآورشد: مسلمانان جهان با تحريم كالاهاي آمريكايي مي توانند تنفر خود را نسبت به توهين به مقدسات اعلام كنند و با تعطيل كردن سفارت خانه هاي اسرائيل و آمريكا نشان دهند كه با وحدت خود قادرند به آنها آسيب برسانند.
وي افزود: توهين آنان به پيامبر اكرم (ص) به منزله توهين به همه پيامبران از جمله حضرت مسيح(ع) و حضرت موسي (ع) است و مطمئن هستيم كه مسلمانان جهان جواب جسارت آنان را جسورانه مي دهند.
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1629&tab=bargozide