نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
پناهیان در همایش «دلواپسم»: //مذاکراتی که به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود مطرود است
سرویس سیاسی مفیدنیوز :: علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گردهمایی منتقدین توافق ژنو که با عنوان «دلواپسیم» در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد گفت: اگر مذاکرات موجب رونق اقتصادی و افزایش عزت کشور شود، آن مذاکره در خدمت جمهوری اسلامی است و اگر مذاکراتی به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود این مذاکره محکوم به شکست است.

تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گردهمایی منتقدین توافق ژنو که با عنوان «دلواپسیم» در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد، طی سخنان کوتاهی، گفت: برگزاری چنین جلساتی دو قاعده اصلی دارد، یک قاعده آن به این معنی است که پشتیبانی نیروهای انقلابی است که می‌تواند به مذاکره‌کنندگان قدرت دهد.

وی ادامه داد: قاعده دیگر برگزاری چنین جلساتی این است که اگر چنین اقداماتی پشت سر مذاکره‌کنندگان نباشد چرخ انرژی هسته‌ای که هیچ، چرخ کارخانجات نیز نمی‌چرخد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر مذاکرات موجب رونق اقتصادی و افزایش عزت کشور شود آن مذاکره در خدمت جمهوری اسلامی است و اگر مذاکراتی به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود این مذاکره محکوم به شکست بوده و از طرف انقلابیون مطرود است.
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1563&tab=news