نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
آقای آملی لاریجانی در بیاورید چشم فتنه را!
سرویس سیاسی مفید نیوز :: آقای آملی لاریجانی امروز روزی است که شما و قوه قضائیه قاطعانه می بایست به تعبیر امیر المومنین پس از قلع و قمع خوارج نهروان، چشم فتنه را درآورید و با دستگیری و محاکمه دقیق و به موقع طراحان و برنامه ریزان اصلی فتنه به دنیا بفهمانید که انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارد // اختصاصی

تاریخ: ۲۶ مهر ۱۳۸۹


بسم الله قاصم الجبارین

قریب یکسال و نیم از وقوع فتنه کور موسوم به سبز می گذرد، فتنه ای که با همکاری ایادی استکبار و به مباشریت فتنه گران و کوردلان داخلی طرح ریزی شد، فتنه ای کثیف که به جهت ایجاد خلل در روند پیشرفت نظام عزیز اسلامی و حذف رکن رکین حکومت اسلامی یعنی «ولایت مطلقه فقیه» و هجمه به شخصیت ملکوتی نائب المهدی رهبر عزیز و فرزانه، حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله اجرایی شد؛ اما با برخورد قاطع و یکپارچه مردم مواجه شد.

اکنون و پس از یکسال و نیم از کلید خوردن این پروژه، نقاب از چهره پلید و زبون سران، آمرین و سازمان دهندگان آن کنار رفته و پرده از ارتباطات ضد دین و وطن فروشانه این عناصر وابسته با انگلیس و آمریکا برداشته شده است.

حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه در مقاطع مختلف بعد از فتنه و در مقابل سوال نمایندگان مجلس و در مقام پاسخگویی به مطالبات مردمی که صدای رسای فریاد آنها در نه دی و بیست و دو بهمن سال هشتاد و هشت نسبت به محاکمه و اقدام قاطع قوه قضائیه به گوش جهانیان رسید، اعلام نمودند که این قوه و فعالیت های آن زیر نظر مقام معظم رهبری می باشد، بعد ها هم مسئولین میانی قوه قضائیه و نخبگان زمان مناسب برای محاکمه سران فتنه را همزمان با خواست عمومی مردم و روشن شدن زوایای فتنه دانستند.

حال سوال این است که چرا امروز و با گذشت یک سال و نیم و افشای ارتباطات خاتمی با جرج سوروس و گرفتن کمک های مالی از طریق ملک عبدلله و وابستگی کروبی و موسوی به رسانه های صهیونیستی و اجرای مو به موی دستور العمل های جین شارپ و ایجاد تهمت و افترا به نظام مقدس اسلامی در بیانیه های مختلف و به بار آوردن فاجعه عاشورا و روز قدس، هنوز هم قوه قضائیه نسبت به دستگیری و محاکمه سران فتنه و همدستانشان تعلل می ورزد.

همچنین رهبری معظم با بیان این جمله که « بزرگترین جرم، ایجاد شبهه در سلامت این انتخابات عظیم است » و با فرمان نسبت به اجرای « مر قانون » در مورد فتنه گران موضع خود را نسبت به اعمال عدالت در این مورد بیان نموده اند.

اگرچه اقدام نسبتا قاطع و به موقع قوه قضائیه در محاکمه افراد اجرایی این فتنه کثیف ستودنی است، اما به همین میزان تعلل در محاکمه سران فتنه، طراحان، برنامه ریزان اصلی آن و برخی وابستگان به مسئولین، با این توجیه که این قوه زیر نظر ایشان اداره می شود، سوال برانگیز و شبهه ساز است.

این تعلل در این برهه زمانی و با روشن شدن زوایای فتنه و نقش مستقیم سران فتنه در اجرای آن، برای عوام جامعه ایجاد این سوال را می کند که اجرای عدالت در مورد دانه درشت ها آرزویی دست نیافتنی است و یا حتی القای شبهه سازش پشت پرده و گذر از جرم بزرگ آنان و خیانت به مر قانون را در پی دارد.

همچنین این تعلل و عدم اقدام به موقع باعث ایجاد فضای مناسب برای دروغ پردازی تفاله های بازمانده فتنه و دشمن خارجی می شود، تا این تاخیر را ناشی از ترس نظام از قدرت نداشته خودشان تعبیر کنند.

و نهایتا این مصلحت اندیشی بی مورد، سازش کاری و عدم قاطعیت با بی توجهی سران قوه قضائیه به پای رهبری معظم نوشته می شود که از نخستین ساعات وقوع فتنه جلوتر از همه و در خط مقدم مبارزه با فتنه گران بودند حال آنکه آنچه در قوه قضائیه اجرا می شود تناسبی با سیره نظری و عملی ایشان در این مورد ندارد.

آقای آملی لاریجانی امروز روزی است که شما و قوه قضائیه قاطعانه می بایست به تعبیر امیر المومنین پس از قلع و قمع خوارج نهروان، چشم فتنه را درآورید و با دستگیری و محاکمه دقیق و به موقع طراحان و برنامه ریزان اصلی آن به دنیا بفهمانید که انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارد و آنجا که کیان اسلام و ولایت در خطر باشد، تیغ قاطعیت و عدالت جمهوری اسلامی برای تمامی افراد و اصناف یکسان عمل می کند.

آقای آملی لاریجانی این تاخیر و کم کاری باعث سلب اعتماد عمومی مردم از شما و دستگاه متبوع شما می شود و آنها را به این نقطه می رساند که راسا وارد صحنه شوند و سران فتنه و مسببین اصلی آن را به مجازات اعمال کثیف خود برسانند

از شما انتظار می رود به خواست عمومی امت حزب الله و خانواده های شهدا توجه کنید و در اسرع وقت سران فتنه و عوامل اصلی آن را به مجازات و تیغ عدالت بسپارید و بدانید امت همیشه پشتیبان ولایت و امامت می مانند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=156&tab=news