نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
علت تاکیدات رهبر انقلاب درباره پشت پرده فتنه 88


تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۸۹

آیت الله ممدوحی در معرفی عوامل فتنه عنوان کرد: برخی سردمداران جریان فتنه 88 در دوره اصلاحات و برخی دیگر نیز در دوره کارگزاران رشد کرده بودند که به خودشان جرات فتنه انگیزی دادند. آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با شبکه ایران درباره علت تداوم تاکیدها و روشنگری رهبر معظم انقلاب درباره فتنه 88، فتنه سال گذشته را دستاورد انحراف های قبلی سرمداران آن دانست.

وی افزود: هرچند اکنون چشم فتنه در آمده است اما ریشه آن خشکانده نشده و فتنه گران در برخی مراکز حساس همچنان فعال هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر ریشه فتنه 78 خشکانده می شد فتنه 88 به وجود نمی آمد، اظهار داشت: تاکید رهبر انقلاب بر پشت پرده جریان فتنه به دلیل خشک نشدن ریشه فتنه 88 است.

آیت الله ممدوحی در معرفی عوامل فتنه هم عنوان کرد: برخی سردمداران جریان فتنه 88 در دوره اصلاحات و برخی دیگر نیز در دوره کارگزاران رشد کرده بودند که به خودشان جرات فتنه انگیزی دادند.

وی تاکید کرد:‌ جریان فتنه در هرجا سران و نیروهایی دارد که با خارج از کشور در ارتباط هستند.

وظیفه خواص در خشکاندن ریشه فتنه

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به نقش خواص در خشکاندن ریشه فتنه اشاره کرد و گفت: خواص باید در ابتدا درباره مسائل مختلف موضع شفاف اتخاذ کنند.

وی همچنین تاکید کرد: خواص باید مردم را از نظر فرهنگی آگاه تر کنند تا مردم متوجه باشند که جریان فتنه دروغگویانی بیش نبوده و به فکر منافع و مصالح کشور نیستند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1533&tab=rooz