نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
احمدي نژاد در پيامي به سيد حسن نصرالله: جنگ 33 روزه فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه است



رئيس جمهوركشورمان در پيامي به «سيد حسن نصرالله» دبير كل حزب الله لبنان، با تبريك سالروز پيروزي افتخار آفرين مجاهدان فداكار و دلاور مقاومت اسلامي در جنگ 33 روزه، آن را فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه دانست.
رئيس جمهوري در اين پيام اظهار داشت: رزمندگان مقاومت در اين جنگ 33 روزه توانستند هيمنه پوشالي رژيم اشغالگر و متجاوز را زير پا گذاشته و پايه هاي ظلم و ستم را به لرزه در آورند كه نتيجه آن، عزت و سربلندي ملت ها و سرافكندگي جبهه استكبار و حاميانش بود.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، احمدي نژاد در پيام خود به دبير كل حزب الله لبنان افزود: سالروز پيروزي افتخار آفرين مجاهدان فداكار و دلاور مقاومت اسلامي در جنگ 33 روزه را كه در سايه عنايات الهي، رهبري هاي مدبرانه جناب عالي، مجاهدت هاي رزمندگان عزيز، مقاومت مردم مظلوم لبنان و خون هاي پاك شهيدان عزيز محقق شد، به جنابعالي و ملت دلاور و برادر لبنان تبريك مي گويم.
رئيس جمهوري در اين پيام تصريح كرد: امروز كه درخت تنومند مقاومت ثمر داده و ملت هاي منطقه از ميوه هاي دلنشين آن بهره مند مي شوند، بار ديگر چشمان منتظر ملت ها، ثمره مقاومت و بيداري را مي بينند و اشك شوق مي ريزند؛ امروز، خانه عنكبوت از هر زمان ديگر لرزان تر و جبهه مقاومت و ايستادگي از هر وقت ديگري قوي تر و استوارتر است.
احمدي نژاد در پايان اين پيام، استمرار سلامتي و موفقيت دبير كل حزب الله لبنان و مبارزان غيور مقاومت اسلامي و اقتدار روز افزون ملت ها را از خداوند متعال مسئلت كرد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1529&tab=bargozide