نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
راه‌اندازي يك شبكه ماهواره‌اي به نام شيعه توسط آمريكا


تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۸۹

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حسن نبوی، امروز در نشست معاونان تبلیغ و پژوهش حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور، با بیان برخی اصول تبلیغی اظهار داشت: طلاب و مبلغان نباید در تبلیغ، به فرقه ها یا شخص خاصی اهانت کنند؛ چرا که توهین کردن به افراد هرگز هدایت آنان را میسر نمی کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه غدیر افزود: امروز شیعه با شیوه های نوین مورد هجمه های فراوان است بنابراین باید برای پرشکوه برگزار کردن جشن غدیر با معرفی درست علوم اهل بیت‌(ع)، از هر گونه توهین به فرقه و یا شخص دیگری بپرهیزیم، چرا که این امر بسیار مضر بوده و رهبر معظم انقلاب نیز طی فتوایی توهین به افراد و دیگر مذاهب را حرام کردند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه یادآور شد: طبق آیات قرآن نباید به کسی توهین کرد، بلکه باید با موعظه، حکمت و منطق به هدایت افراد پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این مطلب که برخی رفتارهای تند افراطی، باعث بد جلوه دادن شیعیان می شود، گفت: امروز یکی از اهداف اصلی آمریکا، ایجاد فضایی برای اختلاف افکنی بین مذاهب مخصوصاً شیعه و سنی است.

*آمريكا بيكار ننشسته است!

وی با بیان این مطلب که دشمنان بیکار ننشسته‌اند و همواره درصدد ضربه زدن به اسلام مخصوصاً شیعه هستند، ابراز داشت: اخیراً شبکه ماهواره ای در دفاع از شیعه و گسترش علوم اهل بیت‌(ع) راه اندازی شد که در ظاهر مشغول این کار است، ولی بعدها با فاش شدن اسنادی مشخص شد که آمریکایی ها در راه اندازی این شبکه دخالت داشته اند و هدف از آن بد جلوه دادن شیعه بوده است.

*ممنوعیت پخش کتاب الغدیر علامه امینی!

مسئول مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ با بیان این مطلب که امروز جامعه ما نیازمند علامه امینی ها است، یادآور شد: این عالم فرزانه با نگارش کتاب ماندگار الغدیر باعث گردیده تا در گوشه گوشه این جهان افراد زیادی به تشیع مشرف شوند، چون ایشان در این کتاب به اشخاص توهین نکرده است و همین عامل باعث شده تا برخی از کشورها از توزیع و پخش این کتاب جلوگیری نمایند!

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1498&tab=rooz