نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
جمع آوری بیش از 21 میلیارد ریال در جشن گلریزان


تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سید اسدالله جولایی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود‌: در این جشن گلریزان که با حضور دادستان کل کشور، رئیس سازمان زندان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان قضایی، نظامی و خیران تهرانی برگزار شد، در مجموع مدعوان اینجمع آوری بیش از 21 میلیارد ریال در جشن گلریزان همایش، 21 میلیارد و 200 میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه اهدا کردند.
وی گفت:‌ در شب آئین گلریزان نیکوکاران، هرچند مجموع وجوهات جمع‌آوری شده به  12 میلیارد و 340 میلیون ریال رسید اما مدعوان غایب این جشن تا به امروز با اعزام نماینده خود و یا ارسال فیش بانکی کمک‌های نقدی مربوط به بیست و نهمین جشن گلریزان این رقم را به بیش از 21 میلیارد ریال افزایش داده‌اند.
رمضان امسال 3 میلیارد ریال از سوی مقام معظم رهبری، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از جانب رئیس جمهور و روسای قوای قضاییه و مقننه هر کدام 500 میلیون ریال برای استخلاص (رهایی) محکومان تحت حمایت ستاد دیه به حساب این نهاد حمایتی واریز شد.
جولایی افزود‌: یکی از شیوه‌های کمک رسانی در مراسم امسال واریز مبالغ اهدایی نیکوکاران از طریق سامانه تلفن همراه بود که از این طریق 21 هزار خیّر با کمک 2 میلیارد و 331 میلیون ریالی خود یاور این نهاد مردمی با هدف  آزادسازی مددجویان واجد شرایط بودند.
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=13790&tab=rooz