نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
جزییات شهادت 2 مامور ناجا و یک سرباز در خاش


تاریخ: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شهادت 3 مامور انتظامی در شهر خاش، بیان داشت:‌ با تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران انتظامی که در حال ارائه خدمات پلیسی(ايست بازرسي فلكه پسته) به مردم بودند، 3 تن از همکارانم شهید و یک تن دیگر مجروح شدند.
 
وی با اشاره به اینکه ساعت 21 شب گذشته این حادثه دلخراش رخ داد، افزود: در راستای ارتقای امنیت خاش 4 تن از همکاران انتظامی از سوی سرنشینان خودروی پژو 405  که با پلاک مخدوش به صورت خلاف جهت در حرکت بودند مورد حمله قرار گرفتند.
 
جزییات شهادت 2 مامور ناجا و یک سرباز در خاش/ عاملان تیراندازی شناسایی شدند+تصاویر
 
این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به دنبال تیراندازی اشرار 2 تن از پرسنل ناجا با هويت "گروهبان یکم مجید جوئينی" و "گروهبان یکم ابوالفضل خمر" شهيد و 2 سرباز وظيفه با هويت"سجاد عبدالهی" و "عباس چراغی" مجروح شدند که یکی از آنان به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان باخت.
 
گفتنی است، شنیده‌ها حکایت می‌کند که عاملان تیراندازی شناسایی و پلیس در یک قدمی دستگیری آنان قرار دارد و وضعیت سرباز(سجاد عبدالهی) مجروح در بیمارستان امام خمینی وخیم گزارش شده است.
 
همچنین پيكر سه شهيد نيروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شيعه و سنی در اين شهرستان تشييع و برای خاكسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=13725&tab=rooz