نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
تخلفات فائزه هاشمی کمتر از برادرش نیست
بزرگواری با بیان اینکه در صورت رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی باید با فائزه هاشمی نیز برخورد شود، تصریح کرد: تخلفات دختر آقای هاشمی از پسر وی کمتر نیست.


سید علی محمد بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: متاسفانه خانواده هاشمی رفسنجانی و به خصوص فرزندان وی از موقعیت و جایگاه خانوادگیشان سوءاستفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پرونده مهدی هاشمی در دادگاه و وزارت اطلاعات تکمیل و کاملا مشخص است، افزود: تخلفات مهدی و فائزه هاشمی در زمینه مسائل اقتصادی و به ویژه فتنه 88 بر کسی پوشیده نیست.

این نماینده مجلس در عین حال تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اعلامآمادگی کرده اند که مهدی هاشمی را محاکمه کنند.

به گفته بزرگواری "به همین دلیل مهدی هاشمی باور دارد که نمی توان به سادگی از پرونده اش عبور کرد به همین دلیل جرات بازگشت به ایران را ندارد."

تخلفات فائزه هاشمی کمتر از مهدی هاشمی نیست

بزرگواری با بیان اینکه قطعا در صورت رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی باید با فائزه هاشمی نیز برخورد شود، تصریح کرد: تخلفات دختر آقای هاشمی از پسر وی کمتر نیست.

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس با اشاره به نقش فائزه هاشمی درآشوب های سال گذشته، گفت:‌ فائزه هاشمی حتی در بین خواص نیز بذر تردید انداخت.

بزرگواری تصریح کرد: عدالت اسلامی اقتضا می کند با توجه به سخنان سخیف فائزه هاشمی در دوره اصلاحات، قبل و بعد از انتخابات سال 88 و نیز با توجه پرونده قطورش، با وی برخورد شود.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: هر کسی و در هر جایگاهی که به انقلاب خیانت کند باید با وی برخورد شود.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=137&tab=bargozide