نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
پرسپولیسی‌های بازنده جا زدند و پول ناهار ندادند


تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

برانکو ایوانکوویچ برای به وجود آوردن فضایی شاد در تیمش، اقدام جالبی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ يكي از تفريحات بازيكنان پرسپوليس در تمرينات اين تيم، مسابقاتي است كه برانكو ايوانكوويچ برخي اوقات راه مي‌اندازد. شايد براي شما هم اين سؤال پيش بيايد كه مرد كروات چه مسابقاتي در محل تمرين تيمش برگزار مي‌كند.
در جواب شما بايد گفت برانكو برخي اوقات بازيكنان تيمش را به دو بخش تقسيم مي‌كند. در تركيب هر گروه هم بازيكنان جوان و هم باتجربه حضور دارند.
وقتي يك تيم مي‌‌بازد برانكو از بازيكنان باتجربه‌تر كه قراردادهاي مالي بهتري با پرسپوليس بسته‌اند مي‌خواهد تا براي تيم مقابل بستني، ناهار و... بخرند و آنها را مهمان كنند.
همين برنامه برانكو باعث شده كه حس رقابت بيشتري بين پرسپوليسي‌ها به وجود بيايد و در مجموع هيجان و جديت بيشتري در تمرينات پرسپوليس ايجاد كند اما گاهي اوقات برخي بازيكنان جرزني مي‌كنند يا اينكه براي ندادن ناهار و بستني هزار تا بهانه مي‌آورند. به طور مثال مي‌توان به اتفاقي كه چندي قبل در تمرين پرسپوليس رخ داد اشاره كرد.
شنيديم در يكي از تمرينات پرسپوليس، برانكو دوباره بازي مورد علاقه خود را به راه مي‌‌اندازد. در پايان يك تيم برنده مي‌شود و قرار مي‌شود تيم بازنده به حريف پيروز ناهار بدهد. هر كس پيشنهادي مي‌دهد و در نهايت كريم باقري از همه مي‌خواهد به رستوران يكي از رفقايش بروند و آنجا ناهار بخورند.
همه راهي رستوران مورد نظر مي‌شوند و تيم برنده هم خوشحال و خندان سر ميز مي‌نشينند. بازيكنان برنده و بازنده سفارش غذا مي‌دهند و پول ناهار مبلغي معادل 7 ميليون تومان مي‌شود!
گارسون رستوران دوست باقري صورتحساب را تحويل آقاكريم مي‌دهد و او هم به بازيكنان تيم بازنده اعلام مي‌كند كه بايد 7 ميليون تومان پرداخت كنند اما در ميان تعجب همگي جواب مي‌دهند الان پولي در بساط ندارند!
دستيار ايراني برانكو وقتي مي‌بيند هيچ كس پولي همراه ندارد در رودربايستي مي‌ماند و به رغم تعارفات معمول صاحب رستوران مجبور مي‌شود 7 ميليون تومان بابت ناهار پرسپوليسي‌ها از حساب شخصي‌اش كارت بكشد! آقاكريم پول را به اين اميد پرداخت مي‌كند كه فردا، پس‌فردا و سر تمرين پرسپوليس كل مبلغ را از بازيكنان بازنده بگيرد غافل از آنكه...
طفلكي باقري يكي، دو روز كارش اين مي‌شود كه از بازيكنان بازنده بخواهد 7 ميليون تومان پول ناهار را به او پرداخت كنند اما پرسپوليسي‌ها امروز و فردا مي‌كنند!
گويا وقتي اين موضوع كش پيدا مي‌كند كريم باقري مجبور مي‌شود شماره حساب خود را روي ورق كاغذ بنويسد و به بازيكنان بازنده بدهد و حتي از آنان مي‌خواهد آن را روي شيشه خودروي خود بچسبانند تا فراموش نكنند ولي باز هم اتفاقي نمي‌افتد و...
راوي كه اين خبر جالب را در اختيارمان گذاشت تا همين جاي(!) داستان را تعريف كرد و باور كنيد ما هم هنوز نمي‌دانيم بازيكنان بازنده پرسپوليس 7 ميليون تومان پول ناهار كريم باقري را پرداخت كرد‌ه‌اند يا قضيه را پيچاندند!

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=13624&tab=rooz