نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
جزئیات جدید از آشنایی و عضویت خانواده شبنم مدد زاده دانشجوی سابق دانشگاه تربیت معلم تهران در گروهک تروریستی منافقین + فیلم
جزئیات جدید و غیر قابل انکار از آشنایی و عضویت خانواده شبنم مدد زاده - دانشجوی سابق دانشگاه تربیت معلم تهران ، عضو سازمان منافقین و عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت تهران (طیف علامه)- در گروهک تروریستی منافقین.


به گزارش خبرنامه تربيت معلم، همزمان با مصاحبه مادر و خواهر شبنم مدد زاده – دانشجوی سابق و عضو گروهک تروریستی منافقین- با سایت ضد انقلابی جرس و طرح برخی موضوعات بی اساس و نیز درخواست پدر مدد زاده از گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در خصوص رسیدگی به وضعیت فرزندانش (شبنم و فرزاد مدد زاده ) ، خبرنامه تربیت معلم بر خود لازم می داند تا با توجه به وعده ی قبلی در خصوص افشای هرچه بیشتر چهره واقعی مدد زاده ، جزئیات بیشتری در مورد خانواده مدد زاده و ارتباط اعضای این خانواده با گروهک تروریستی منافقین منتشر کند تا ماهیت این خانواده ضد انقلاب بیش از پیش روشن گردد.

این مسئله در حالی است که شبنم و فرزاد مدد زاده اسفند ماه سال 87 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با گروهک تروریستی منافقین دستگیر و سپس به 5 سال حبس همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شدند.

مستند زیر بر گرفته از تلویزیون سازمان منافقین است که در آن اعضای خانواده مدد زاده به معرفی و نحوه ی آشنایی و عضویت خود در این گروهک تروریستی می پردازند.

لازم به ذکر است از میان این 5 نفر ، اکبر و مهدیه مدد زاده در درگیری فروردین امسال ( سال1390) بین ارتش عراق و اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.

این مستندات غیر قابل انکار در حالی است که تا چندی پیش دوستان شبنم مدد زاده و اعضای دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تربیت معلم تهران ( موسوم به انجمن منحله 49) عضویت و ارتباط  وی و خانواده او را در این گروهک تروریستی منکر می شدند.

این مستند برای اولین بار در اختتامیه نمایشگاه ایران قربانی تروریسم که با همکاری بنیاد هابیلیان برگزار گردید پخش شد و مورد استقبال دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران قرار گرفت.

لازم به ذکر است در صورت نیاز متعاقبا مستندات دیگری در خصوص خانواده مدد زاده و همچنین جزئیات دیگری از پرونده شبنم مددزاده از سوی خبرنامه تربیت معلم منتشر خواهد شد تا همگان به ماهیت پلید این خانواده و گروهک تروریستی منافقین پی ببرند.

 

 

 

لینک دریافت مستند (با حجم تقریبی 33 مگابایت):

دانلود از سرور 1 (مستقیم)

دانلود از سرور 2 (مستقیم)

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1319&tab=bargozide