نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
بالاجبار در کنار نماینده رژیم صهیونیستی ایستادم


تاریخ: ۲ آبان ۱۳۸۹

حسین خدادادی در گفت و گو با فارس، در خصوص قرار گرفتن خود در مسابقات جهانی وزنه‌برداری پیشکسوتان کنار وزنه‌بردار رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بعد از اینکه مقام دومی را کسب کردم، متوجه شدم وزنه‌بردار رژیم غاصب اول شده و باید روی سکو بروم. این کار را نکردم و سریعا لباس ورزشیم را عوض کردم. زمانی که سالن را ترک می‌کردم، سرپرست تیم مرا به اجبار به سکو برگرداند و گفت با سفارت و مسئولان هماهنگ کرده و مشکلی ندارد.
وی افزود: بعد از اینکه سرپرست تیم مرا به داخل سالن بازگرداند، برخلاف میل باطنی و بالاجبار در حضور نماینده حراست سازمان تربیت بدنی روی سکو رفتم. تنها کاری که از دستم بر می‌آمد این بود که با لباس غیر ورزشی و دمپایی حاضر شوم و اعتراض خودم را به این شکل اعلام کنم. وقتی وزنه‌بردار رژیم صهیونیستی قصد داشت با من دست دهد، به دلیل اشغالگر بودن این رژیم، دست وی را رد کردم و بدون هیچ توجهی به آن سرم را پایین انداختم.
 
خدادادی عنوان کرد: اگر اصرار‌های سرپرست تیم ملی نبود، هرگز روی سکو نمی‌رفتم و کنار وزنه‌بردار غاصب قرار نمی‌گرفتم؛ اما وی گفت با مسئولان ورزش و سفارت هماهنگ کرده و باید روی سکو بروم.
 
این ملی‌پوش گفت: در زمان رفتن روی سکو به مسئولان تیم گفتم که شخص من مطرح نیستم و بالای سکو نمی‌روم و به فکر پرچم ایران هستم. هنگام نواختن سرود پرچم مقدس کشورمان در کنار پرچم رژیم اشغالگر قرار می‌گیرد و به بالا می‌رود. این موضوع برایم بسیار دردناک بود.
 
مسابقات جهانی وزنه‌برداری پیشکسوتان 3 مهر ماه در لهستان برگزار شد و تیم ملی ایران با ترکیبی 7 نفره، یک مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به دست آورد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1294&tab=rooz