نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
سید حسن نصرالله: میشل عون گزینه ما برای ریاست‌جمهوری است


تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

سید حسن نصرالله ضمن تاکید بر اینکه هیچ تغییر در موضع این حزب نسبت به انتخابات ریاست جمهوری به وجود نیامده است، گفت: میشل عون همواره نامزد مورد حمایت ماست و وی یک نامزد قدرتمند است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسب آغاز به کار دانشگاه معارف در دیدار با شورای امنای دانشگاه مذکور تاکید کرد: هیچ تغییری در موضع ما نسبت به انتخابات ریاست جمهوری به وجود نیامده است. میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان نامزدی قدرتمند است و دارای ویژگی‌های مورد نیاز و مناسب است. ما همواره از وی حمایت کرده و خواهیم کرد. عبارت گذرگاه الزامی انتخابات نیز هیچ گاه از پایبندی ما به حمایت از میشل عون نمی‌کاهد و موجب تاخیر یا تضعیف آن نمی‌شود.

سید حسن نصرالله در خصوص برخورد طرف دیگر در لبنان با موضع وی در سخنان اخیرش در مراسم پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی گفت: زمانی که گفته می‌شود میشل عون گذرگاه الزامی انتخابات ریاست جمهوری است این به این معنا نیست که وی دیگر نامزد نیست. میشل عون همواره گذرگاه الزامی است چه نامزد انتخابات باشد چه نباشد. برای همین من ثابت می‌کنم که او یک گذرگاه الزامی برای لبنان است.

 

وی در خصوص اهمیت و نقش دانشگاه معارف نیز صحبت کرده و بر لزوم داشتن آگاهی و شناخت و تامین توانایی‌های علمی و کادری که وطن و آینده آن نیازمند است، تاکید کرد.

 

وی افزود: این دانشگاه جایگزین دانشگاه‌های دیگر نیست بلکه دانشگاه واقعی و جدی است که به ارزش‌ها و اخلاق انسانی و ملی احترام می‌گذارد. بسیاری از مردم به این دانشگاه امید بسته‌اند و ما نیز امیدواریم که شاهد پیشرفت خوب در این دانشگاه باشیم و این دانشگاه به عنوان الگویی برای جوانان باشد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=12853&tab=rooz