نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
رئيس جمهور: پيام اثرگذار ملت ايران به مردم دنيا از جنس موشك نيست
رئيس جمهور گفت: پيام كارگر و اثرگذار ملت ايران به مردم دنيا از جنس موشك نيست بلكه فرهنگ ايثار و فداكاري است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، محمود احمدي‌نژاد سه‌شنبه شب در ديدار با خانواده‌هاي شهدا و ايثارگر استان زنجان‌ اظهار داشت: راه حفظ عزت، ارتقاي عزت، شرف و راه حيات طيبه و ماندگار، راه شهيدان، جانبازان، ايثارگران و خانواده‌هاي آنان است.
وي با اشاره به اينكه خون شهيدان ما در روح و انديشه تك‌ تك فرزندان ملت ايران تا ابد جريان خواهد داشت، اذعان كرد: دشمنان بايد بدانند كه هر روز كه مي‌گذرد درخت تنومند ايثار در اين سرزمين پربار‌تر مي‌شود.
رئيس جمهور تاكيد كرد: آنچه دشمنان ايران از آن مي‌ترسند، بمب، صلاح اتمي، قدرت سياسي و اقتصادي نيست بلكه حضور پررنگ فرهنگ ايثار بين يك ملت بزرگ و فرهنگ آفرين است.
وي با اشاره به فرهنگ اثر‌گذار ايثار، بيان كرد: اين فرهنگ ديوار‌هاي توطئه را متلاشي و از سد‌هاي برافراشته دشمنان عبور كرده و تمام سنگر‌هاي كليدي جهان را فتح خواهد كرد.
احمدي‌نژاد با اشاره به ايجاد سپر موشكي دشمنان عليه ملت ايران‌ گفت: نام و فرهنگ ايران در جهان عزيز و پر طرفدار است و دشمنان چگونه خواهند توانست با سپر موشكي جلوي انديشه الهي مردم ايران را بگيرند.
وي با بيان اينكه پيام ايران به دنيا از جنس موشك نيست، افزود: دشمنان بايد احمق باشند كه خيال مي‌كنند با سپر موشكي مي‌توانند جلوي خيزش ملت‌ها را بگيرند.
رئيس جمهور با تاكيد بر اهميت هفته ولايت‌ ادامه داد: بدون ولايت، اسلام، خداشناسي و نماز معنا ندارد و قرآن و شب زنده‌داري بي ولايت، قدم نهادن در گمراهي محض است.
وي عبادت و زندگي بدون ولايت را عبادتي شيطان معابانه توصيف كرد و گفت: كساني كه در دنيا قدرت و اختيارشان به دست بدترين مخلوقات عالم يعني آمريكا و رژيم صهيونيستي است عبادتشان بدون ولايت بوده است.
احمدي‌نژاد حركت در مسير ولايت را قدم برداشتن به سوي خداوند دانست و افزود: انسان بدون ولايت، غافل شده توسط شيطان است و هر قدمش به سوي سقوط خواهد بود.
وي اذعان كرد: همه علم و حكمت و لطف خدا از طريق امامت و ولايت به جهان و بشريت نازل شده و عيد غدير خم نه براي شيعيان بلكه بزرگ‌ترين عيد بشريت است.
رئيس‌جمهور، امام را متعلق به تمام مردم دنيا دانست و گفت: هركس با لذت حقيقتي كه مي‌چشد و هر كرامت و بزرگي كه در او بروز مي‌كند، همه از لطف امام و قرار گرفتن در مسير امام است.
وي با اشاره به ايثار‌گري‌هاي بسيج مردمي در هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان كرد: دفتر تشكل بسيج دفتر ثبت نام اولياي الهي است و محور و آرمان و فرهنگ بسيج، ولايت است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=128&tab=bargozide