نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
اولین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی در تهران برگزار می‌شود


تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

سمینار تخصصی یک‌روزه‌ طراحی اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی در تهران در قالب برپایی سه میزگرد پژوهشی، آغازگر اولین جشنواره‌ و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، اولین جشنواره‌ و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی که از دوشنبه ۱۲ تا ۱۶ مردادماه با حضور بیش از ۸۰ طراح و تولیدکننده داخلی در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود، در روز آغاز کارش میزبان یک سمینار تخصصی در زمینه بررسی اصول طراحی، تولید و اقتصاد سرگرمی و اسباب‌بازی داخلی خواهد بود.

بر اساس این اعلام، روز دوشنبه علاقه‌مندان به مسایل نظری و پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌های طراحی و ایده‌پردازی در توسعه صنعت اسباب‌بازی، اصول و روش تولید و همچنین مباحث کلان اقتصادی بازی و اسباب‌بازی، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در سه سمینار گردهم می‌آیند تا آخرین دست‌آوردهای کاربردی پژوهش‌گران و دست‌اندرکاران را بشنوند.

در همین حال، اولین جشنواره‌ و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی طی مراسمی با حضور مدیرعامل کانون، و تنی چند از مدیران و مسوولان فرهنگی کشور ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون خیابان حجاب افتتاح می‌شود.

در این روز، طراحان اسباب‌بازی پیش‌کسوت کشور در کنار جمعی از مدیران و سیاست‌گذاران فرهنگی و همچنین کارشناسانی از مراکز فرهنگی بین‌المللی در سه نشست دوساعته در سالن میزگردهای مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۲ صبح، ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و در نهایت از ۱۵:۴۰ تا ۱۷:۳۰ آخرین نتایج پژوهش‌ها، تجربیات و پیشنهادهای خود را در سه زمینه طراحی و ایده، تولید و اقتصاد و توسعه صنعتی اسباب‌بازی با مخاطبان در میان می‌گذارند.

این جشنواره و نمایشگاه ملی از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب، تا روز جمعه میزبان خانواده‌ها و علاقه‌مندان است، و علاوه بر بخش‌های متنوع نمایشگاهی، بخش فروش محصولات داخلی نیز با تخفیف‌های خاص نمایشگاه دایر خواهد بود.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=12602&tab=rooz