نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
بی پرده از سیاست
سرویس سیاسی مفید نیوز :: فرمان تلفنی مهدی هاشمی به مزدورانش/گستاخی فرزند شهید همت به نیروهای امنیتی/لحظه شماری مردمی برای محاکمه موسوی/هدیه ای برای جلسات مهم خاتمی!/ بن بست در راه اندازی شبکه تلویزیونی ندا! /حکم جلب قالیبافی.....

تاریخ: ۷ مهر ۱۳۸۹

          گردانندگان اصلی جنگ زرگری شناسایی شدند: مخالفان اصلی این قانون، طیفی از طلافروشان هستند که در پوشش فعالیت در بازار طلا، اقداماتی غیرقانونی از جمله فرار مالیاتی، قاچاق و پولشویی انجام می دهند.شنیده ها حاکیست برخی از چهره های موجه در صنف طلا و جواهر در تماس با مراجع امنیتی به معرفی گردانندگان اصلی اعتصابات اخیر پرداخته اند. این اطلاعات سبب شد نهادهای نظارتی افراد پشت پرده در این تحرکات را شناسایی کنند. همچنین اطلاعات مردمی واصله، به شناسایی مهره های برجسته مافیای قاچاق طلا در کشور به عنوان بخشی از سرحلقه های مفاسد اقتصادی کمک شایانی کرده است که انتظار می رود در آینده نزدیک با این گروه از مفسدان اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد

اخيراً برخي از تحركات شيطان پرست ها در نقاط عمومي و پرجمعيت شهر تهران رويت شده كه در آن تعدادي از جوانان با پوشيدن تي شرت مشكي رنگ و بستن دستبند ها و گردنبندهايي با علائم شيطان پرستي در برخی اماکن  از جمله پارك ها تجمع و اقدام به ترويج فرهنگ خاص شيطان پرستي مي نمايند .

 مهدي هاشمي كه به دليل تحت پيگرد قضايي بودن از حضور در مجامع عمومي خودداري مي‌كند، طي فرماني تلفني از عوامل خود خواسته تا پروژه نامه‌نگاري متهمان و مجرمان حوادث پس از انتخابات را كليد بزنند.در همین حال اخیرا یکی از زندانیان آزاد شده از زندان نامه ای سرگشاده نوشته است و در آن دروغ های شاخداری را علیه نظام و آنچه در زندان بر وی گذشته منتشر کرده است. گفتنی است نامه نگاری وی نیز با هماهنگی با مهدی هاشمی انجام شده است.

فرزند و همسر  شهید همت وباکری پس از تذکر نیروهای امنیتی، با آنها درگیر شدند و شروع به فحاشی و ضرب و شتم نیروهای امنیتی کردند و فرزند شهید همت سیلی به گوش یکی از این افراد می زند.در همین رابطه یک منبع آگاه گفت: چند روز پیش اعضای این خانواده قصد داشتند با موسوی دیدار کنند که شرایط آنروز برای این دیدار به دلایل امنیتی مناسب نبود و همین موضوع نیز به آنها تذکر داده شد.این درحالی است که پس از این برخورد نیز بازهم نیرهای انتظامی و امنیتی کمترین برخورد نادرستی را انجام نمی دهند و با آرامش وظیفه قانونی اشان را انجام می دهند.

در پي اظهارات اخير دادستان تهران مبني بر قطعي بودن محاكمه سران فتنه سايت موج قانون آمادگي خود را براي تحويل شكايات جمع آوري شده به نماينده مدعي العموم اعلام نمود.در پي اظهارات اخير دادستان تهران مبني بر قطعي بودن محاكمه سران فتنه و رسيدگي به تخلفات اين افراد سايت خبري-تحليلي موج قانون كه از روزهاي اول فتنه سال 88 اقدام به ثبت شكايات مردمي عليه موسوي نموده بود طي نامه اي آمادگي خود را براي تحويل شكايات جمع آوري شده به نماينده مدعي العموم اعلام نمود.

شنیده ایم مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) ساختمانی سه طبقه را در اختیار محمد خاتمی در جماران قرار داده تا وی جلسات و دیدارهایش را آنجا برگزار کند.

یکی از نیروهای جریان فتنه که برای راه اندازی شبکه تلویزیونی ندا به همراه همسر و فرزندش به آلمان نقل مکان کرده بود، پس از گذشت دو هفته همسر و فرزندش با ابراز ناراحتی از شرایط زندگی در غربت غرب، به تهران برگشتند. این فرد هم اکنون آواره آلمان، بلژیک و انگلیس است و ظاهرا غربی ها هنوز به وعده خود وفا نکرده اند.

اخیراً شبکه ماهواره ای "صمد" با اهداف ضد اسلامی و ترویج فرهنگ منحط غربی توسط یهودیان لبنان راه اندازی شده است. این شبکه با پخش فیلم های مستهجن و غیر اخلاقی به دنبال جذب جوانان مسلمان است.

شنیده شده رئیس و نایب رئیس یکی از کمیسیون های مجلس چند روز قبل جلسه‌ای با خدیجه مقدم از فعالین کمپین یک میلیون امضا و عضو گروه مادران صلح درباره لایحه حمایت از خانواده برگزار کرده اند.مقدم چندی قبل به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بازداشت شده بود.

گفته می شود با شکایت قالیباف شهردار تهران از دو چهره سیاسی و رسانه ای، حکم جلب آنان در هفته گذشته صادر شده است





http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=123&tab=news