نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
شعار مرگ بر پادشاه بحرين دراين کشور طنين انداز شد
روز جمعه دهها هزار نفر از مردم بحرين در پايتخت اين کشور تظاهرات ضدحکومتي برپا کردند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات شعار «مرگ برشاه حمد(پادشاه بحرين)» را سر مي‌دادند.


روز جمعه دراعتراض ضد حکومتي در شهر منامه شعار مرگ بر ديکتاتور حاکم در بحرين طنين انداز شد. واحد مرکزي خبر به نقل از شبکه تلويزيوني
پرس تي وي گزارش داد: روز جمعه دهها هزار نفر از مردم بحرين در پايتخت اين کشور تظاهرات ضدحکومتي برپا کردند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات شعار «مرگ برشاه حمد(پادشاه بحرين)» را سر مي‌دادند. گروه الوفاق که اصلي ترين گروه سياسي مخالف حکومت در بحرين است ، اين تظاهرات را سازماندهي کرده بود.معترضان بحريني خواهان اجراي اصلاحات سياسي در کشورشان و انتقال مسالمت آميز قدرت هستند. الوفاق از زمان آغاز قيام مردمي در بحرين در چهاردهم فوريه سال گذشته تاکنون، چندين تظاهرات ضدحکومتي را در اين کشور سازماندهي کرده است. باوجود تشديد سرکوبهاي نيروهاي حکومتي بحرين که نظاميان سعودي نيز از آن پشتيباني مي کنند، تظاهرات ضدحکومتي در بحرين در يک ماه گذشته شدت بيشتري پيدا کرده است. در يک سال گذشته، دهها معترض بحريني کشته شده و صدها نفر نيز دستگير شده اند. هزاران بحريني معترض نيز به علت شرکت در تظاهرات ضدحکومتي از کار خود اخراج شده اند. 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1077&tab=bargozide