نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
تجليل از افتخاري و خانواده اش در مشهد مقدس


تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۸۹
دانشجويان دانشگاه‌هاي مشهد از عليرضا افتخاري استاد آواز ايران دعوت كردند تا با برگزاري مراسمي در مشهد مقدس از وي تجليل كنند.
 
محمد حسين‌زاده مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه فردوسي مشهد در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص برخي بي‌احترامي‌ها نسبت به خانواده عليرضا افتخاري از سوي برخي فتنه‌گران گفت: تشكل‌هاي دانشجويي اين‌گونه اقدامات را بر عليه عليرضا افتخاري و خانواده وي محكوم مي‌كنند.

وي افزود: اين فتنه‌گران از خارج كشور هدايت مي‌شوند كه سعي دارند در حال حاضر چهره‌هاي فرهنگي و هنري متعهد به انقلاب اسلامي را تخريب كنند.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: همزمان با ميلاد امام رضا(ع)، بسيج دانشجويي دانشگاه فردوسي مشهد از عليرضا افتخاري و خانواده وي دعوت مي‌كند تا ضمن حضور در مشهد مقدس در اين دانشگاه حاضر شوند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: فتنه‌گران باتوجه به اينكه در فتنه سال گذشته نتوانستند از فضاها و اشخاص سياسي به نفع خود سوءاستفاده كنند، اكنون سعي دارند در حوزه هاي فرهنگي و هنري به تخريب هنرمندان متعهد انقلاب اسلامي بپردازند كه تشكل‌هاي دانشجويي در مقابل اين‌گونه تحركات جريان‌هاي معاند نظام اسلامي ايستادگي خواهد كرد.
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1063&tab=rooz