نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
بازگشت خانم بازيگر به سيماي جمهوري اسلامي پس از تن ‌نمايي در سينماي امريكا!


تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۸۹

ميترا حجار بازيگري كه از حدود سه سال قبل از ايران خارج شده و در مقابل دوربين يكي از فيلم‌هاي سينماي امريكا  و همچنين در جشنواره لس‌آنجلس با حالت نيمه عريان ظاهر شده بود، دوشنبه شب به‌عنوان نقش اول و كاركتر مثبت سريال "گمشده" بر روي آنتن شبكه يك سيما ظاهر شد.
به گزارش رجانيوز، بازگشت مجدد اين بازيگر 34 ساله به سيماي جمهوري اسلامي در حالي است كه او دو سال قبل با بازی در فیلمی هاليوودي ساخته «گابریل اسکات» به نام "Stellina Blue" به سینمای آمریکا پیوست و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های مکمل در آن ايفاي نقش کرد.
 
وي كه در اين فيلم سينمايي بدون پوشش متناسب با فرهنگ اسلامي و ايراني ظاهر  شده بود، در جشنواره لس‌انجلس نيز با ظاهر نيمه عريان مقابل دوربين‌ها آمد.
 
در عين حال، مشخص نيست چرا با وجود ناديده گرفتن اين خط قرمزها از سوي اين بازيگر، مسوولان صداوسيما به وي اجازه داده‌اند كه بار ديگر بدون كوچك‌ترين توضيح و عذرخواهي از مردم به‌عنوان يك بازيگر با كاراكتر مثبتي كه اتفاقاً از پوشش چادر استفاده مي‌كند، تصوير او ‌به روي آنتن پر مخاطب‌ترين شبكه سيما برود.
 
اين نوع رفتار مديران رسانه ملي كه نتيجه مستقيم آن قبح‌شكني در زمينه حجاب به‌عنوان يكي از ضروريات دين است، مي‌تواند به عادي شدن اين رفتارها و تكرار آن از سوي برخي بازيگران ديگر نيز منجر شود، به‌طوري كه آن‌ها مطمئن باشند، اين نوع رفتارها هيچ تأثيري بر آينده فعاليت‌شان در داخل كشور نخواهد داشت.
 
قسمت اول سريال "گمشده" كه ميترا حجار نقش اول آن را بازي مي‌كند، سه‌شنبه شب پخش شد. حجار نيز در اين سريال كه ضعف فيلمنامه و كارگرداني آن مشهود است، بازي ضعيفي ارائه داده است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=1058&tab=rooz