نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
۳ خبر از سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ


تاریخ: ۲ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش خبرگزاری فارس، با حضور فرماندهان و رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) و جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده معزز شهدا و بسیجیان نواحی مقاومت تهران بزرگ و اقشار مختلف مردمی، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد تدفین 2 شهید گمنام و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مقبرة الشهدای تیپ آل محمد(ص) برگزار می‌شود.

 

در این مراسم معنوی علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی حجت الاسلام زارعی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ آل محمد(ص) سخنرانی خواهد کرد.

 

این دو شهید گمنام در 27 اردیبهشت سال 89 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور اقشار مختلف مردمی در تپه شهدای تیپ آل محمد(ص) به خاک سپرده شدند.

 

* ویژه برنامه نمایشی مردان آسمانی 2 به مناسبت سوم خرداد

 

همچنین ویژه برنامه نمایشی مردان آسمانی 2 به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس به همت ناحیه مقاومت جماران سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مدت 3 روز در منطقه لشکرک برگزار می‌شود.

 

در این برنامه جذاب و دیدنی که با حضور 30 بازیگر توانمند تئاتر و سینما اجرا میشود صحنه هایی از عملیات بیت المقدس با ترکیبی از جلوه های بصری و تصویری و رزمی توسط معاونت عملیات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) به نمایش گذاشته می‌شود.

 

کارگردانی این ویژه برنامه مقاومت و پایداری بر عهده هنرمند توانا مجید شفیع زاده مستندساز دفاع مقدس است که پیش از این در بازسازی واقعه تاریخی غدیر و همچنین مردان آسمانی یک با ناحیه مقاومت جماران همکاری داشته است.

 

مردان آسمانی 2 از پنجشنبه اول خرداد به مدت 3شب پس از نماز مغرب و عشاء در انتهای اتوبان ارتش، ابتدای جاده لشکرک، بلوار مردان آسمانی تا ساعت 23 اجرا می شود و بازدید برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

 

به همین منظور با همکاری شهرداری منطقه یک و ادارات منطقه شمیرانات در بعضی از مناطق تهران از جمله رودبارقصران، لواسان و تجریش سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده که از ساعت 18 با استقرار در این مناطق آماده انتقال شهروندان است.

 

علاوه بر شهرداری منطقه یک دیگر ادارات و سازمانها و مراکز اورژانس و آتش نشانی و فرمانداری شمیرانات ، ناحیه جماران را در بهتر برگزار شدن برنامه مردان آسمانی همراهی می‌کنند.

 

* یادواره سردار شهید سید مجتبی هاشمی

 

از سوی دیگر همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر یادواره سردار شهید سیدمجتبی هاشمی فرمانده جنگ‌های نامنظم دفاع مقدس با عنوان از سرا تا ثریا با حضور مقامات لشکری و همرزمان و خانواده معزز شهدا برگزار می‌شود.

 

سردار صادقی، سردار سعید قاسمی و حجت الاسلام خالقی سخنرانان این مراسم که روز شنبه 3/3/93 بعد از نماز مغرب و عشاء در محل خیابان حضرت ولی عصر (عج)، میدان منیریه، خیابان فرهنگ، حسینیه قهرودی ها می‌شود، هستند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=10568&tab=rooz