نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
حضور"شهدای هسته­‌ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی" در جشنواره فیلم مقاومت


تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگارن؛ روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: کلیه فیلمسازانی که در زمینه شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی فیلم دارند می توانند آثارشان را تا سوم خردادماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی:تهران- خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی – پلاک 6 – طبقه دوم ارسال یا تحویل نمایند.
 
بر پایه این خبر علاوه بر موضوع شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی؛ آثاری که در رابطه با نقش مردم در مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی و منافقین باشند نیز  می توانند در بخش سینمای ایران شرکت کنند.
 
در این خبر آمده است: این جشنواره توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می شود و مهمترین هدف آن"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس"، " نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی" ،" تروریسم" و "صهیونیسم  بین‌الملل"عنوان شده است.
 
سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش­های «سینمای ایران» و «سینمای بین­‌الملل» و با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی برگزار می­‌شود.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=10309&tab=rooz