نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
برگزاری دومین جلسه شورای ساماندهی کودکان خیابانی فردا با حضور ربیعی


تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی، روزبه کردونی ادامه داد:‌ بنابرتاکید وزیرتعاون،‌کارورفاه اجتماعی برموضوع ساماندهی کودکان خیابانی،  با هم‌اندیشی  جمعی از نمایندگان NGOهای این حوزه تصمیم گرفتیم برای پرداخت علمی و دقیق به موضوعات این حوزه "اتاق فکر" تشکیل دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد:‌ این اتاق فکر با حضور نمایندگانی از NGOها، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، نمایندگان دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون‌،‌کارورفاه اجتماعی  و سازمان بهزیستی تشکیل  و در آن به اولویت‌های مورد پیگیری در شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان پرداخته  می‌شود.

مدیرکل دفترآسیب های اجتماعی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی گفت: شورای ساماندهی کودکان خیابانی که از سال 84 تاسیس شده است پس از 8 سال تعطیلی، بنا دارد که با تاکید دکترعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین جلسه خود را در هفته جاری با حضور 11 عضو این شورا برگزار کند.

لازم به ذکر است که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، بهداشت، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری از جمله 11 عضو این شورا هستند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=10283&tab=rooz